ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2018–2019

  • 33 587
  • 524

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
3.kierros takana ja tällä kertaa saldona kauden 1.tappio lukemin 8-10-3. Hc Kilys oli vain parempi vaikka hieman jäi kaivelemaan viimeisen yön ottelussa mm. Saadin tolppalaukaus av:llä ja olihan se Tampan kakkoskassarikin voinut jättää sen mailansa rikkomatta kun tuomari syötti Chicagolle toisen maalin jolla olin voittomaalissa (Gourde) kiinni. No sitä seuranneesta ylivoimasta tuli se kolmas... Toisaalta yön päättäneessä matsissa Anaheimin Comtois taklasi yhden liian vähän ja taklaukset kotiin 55-54.

Kenttäpelaajat eivät kuitenkaan saa vieläkään puhtaita papereita. +- lukema -22 (!!!) on aika karu.

Seuraavaksi sitten Ralphin Palloklubi, joka varmasti janoaa pisteitä. Lukemalla 28-28-7 niitä kaipailen itsekin. Sen verran tiukkaa taistoa pudotuspeliviivan tuntumassa.
 

Ralph

Jäsen
Haen edelleen aktiivisesti vähintään kahta vaihtoa. Eli samankaltaisia kuin nuo Monahan- ja Eichel-kauppani.

Jones + hyökkääjäni <> huonompi maalivahti, joka pelaa kuitenkin tasaisen paljon ja tehokkaampi hyökkääjä
Dumba + hyökkääjäni <> kaksi tehokkaampaa hyökkääjää

Ja hyökkääjiä, joita voisin antaa vaihdossa on Girgensons, Barbashev, Kamenev, Calvert, Kampf, Comeau ja Crouse. Uskoisin kahden jälkimmäisen olevan kiinnostavimmat kaksi. Molemmat taklaa paljon, Comeau pelaa varttia ottelussa ja Crouse pelaa vähemmän, mutta laukoo myös paljon.

Eli vastaava kauppa kuin Eichel + Abdelkader <> Tatar + Labanc. Eli minä annan ison nimen sekä taklaavan laiturin, saan kaksi tasaisen tehokasta kaveria. Eli en Dumba- tai Jones-kaupassakaan hae mitään McDavidiä vaan Tatarin ja Labancin kaltaisia tehoilijoita, joiden pisteolettama pyörii 50 pisteen molemmin puolin.
 

ReiskaJones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kolmannella kierroksella oli HC Jortikka lähellä joutua Team Tykki5:n tyrmäämäksi, mutta onneksi loppuviikko hieman tasoitti tilannetta. Puolessa välissä viikkoa tilanne oli jo 1-15-5, joten lopputulos 7-10-4 oli ihan siedettävä. Tällä kertaa ei oiken osaa edes nimetä ketään MVP:ta, koska kukaan ei erottunut selkeästi joukosta. Tasaista suorittamista koko joukkueelta.

Seuraavalla kierroksella yritetään palata voittokantaan Beemari FutureHockeysin kustannuksella. Tiukka vääntö odotettavissa!
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Turpiin tuli Pekkala SKA:lta luvuin 12-7-2 eikä voi olla tyytyväinen varsinkaan lauantaiseen täydellä joukkueella pelattuun kierrokseen. Vain muutama hullu piste ja muutkin kategoriat pahasti alakanttiin, joukkue alisuorittaa jatkuvalla tahdilla. Ainoa valonpilkahdus ollut Anthony Duclair joka raivannut tiensä myös ykkösylivoimaan. Lisäksi puolustus oli viime kierroksen jo ihan ok. Mieltä lämmittää hieman yhdeksän kappaletta pelien voittomaaleja joilla taidan johtaa koko liigaa. Hutton ollut niin hyvä kuin odotinkin mutta Quick..No joo kaikkea muuta.
 

Ralph

Jäsen
Kauppa on se mikä kannattaa, 14-0-7-johdossa matchupin avauspäivän jälkeen. No vitsit vitsinä, yksi päivä seitsemästä takana ja siinäkin neljän pelin kierros.

Matt Dumba on vielä kauppaamatta, mutta taitaa myös jäädä kauppaamatta. Joko ihmisiä ei Dumba kiinnosta tai hänen arvostaan minulla on vahvasti eri mielipide muiden kanssa. Hänen pisteodottamansa on yli 50 pistettä, hän pelaa yli 24 minuuttia ottelussa ja taklaakin paljon. Jos vaihtaisin Dumban päikseen johonkin hyökkääjään, haluaisin vaihdossa jonkun yli 60 pisteen hyökkääjän, sillä enhän minä tietenkään yhtä tehokasta pakkia vaihtaisi hyökkääjään, siinä ei järkeä olisi. Dumba plus David Kampf paketilla odottaisin kyllä saavani kaksi yli 40 pisteen hyökkääjää.

Dumba + Kampf -paketti yhä kaupan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kauppa on se mikä kannattaa, 14-0-7-johdossa matchupin avauspäivän jälkeen. No vitsit vitsinä, yksi päivä seitsemästä takana ja siinäkin neljän pelin kierros.

Joo tätä pelkäsinkin. Tuli pahaan paikkaan tulistunut Ralphin pumppu vastaan. Onneksi ehkä saa vielä yhden hyökkääjän sairaslistalta peleihin tällä viikolla mukaan kun Anaheimin Kase ainakin lähti vieraskiertueelle.

Mulla kaupan edelleen Washington duo Orlov/Bura. Orlov ihan ok, jos pisteet otetaan pois. Toki siinäkin on potentiaalia kun myös 2-yv:ssä ja peliaika ~22min. Tekee kaikkea tasaisesti mutta vähän on ollut vaisumpi kuin esim. viime kauden pleijareissa. Bura taas ollut heikko. Suunta ei ole kuin ylöspäin.

Mutta jos duoon on uskoa niin paskempi pakki + parempi hyökkääjä (ehkä RW) voisi kiinnostaa.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Eikö kellään ole kiinnostusta vaihtaa tähtiveskaansa Darling-Hutton pariin? Pelejä kertyisi mukavasti ja uskon että yhteenlasketut voitot ovat 40-50 väliltä eli todennäköisesti enemmän kuin kellään yksittäisellä maalivahdilla. Jos samaan kauppaan lisätään mahdollisesti tähtisentteri Panarinista tai Forsbergista sekä mahdollisesti bonuksena joku pakki tai esimerkiksi Lehkonen niin tuskin jäisit tappiolle.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mulla kaupan edelleen Washington duo Orlov/Bura. Orlov ihan ok, jos pisteet otetaan pois. Toki siinäkin on potentiaalia kun myös 2-yv:ssä ja peliaika ~22min. Tekee kaikkea tasaisesti mutta vähän on ollut vaisumpi kuin esim. viime kauden pleijareissa. Bura taas ollut heikko. Suunta ei ole kuin ylöspäin.

Ja sinne lähti Caps-duo Otaniemeen vaihdossa Samuel Girardiin ja Ryan Stromeen, kunhan komissaari käy kaupan hyväksymässä. Orlov on minulle selkeä parannus Girardiin nähden, vaikka tällä hetkellä onkin hieman yössä. Senttereitä oli Oxenilla jo enemmän kuin tarpeeksi, joten Strome oli helppo heittää kylkiäisenä mukaan. Burakovsky löytänee itsensä pikapuoliin muualta, jos ei peli ala kulkea. Potentiaalia on, mutta valitettavasti se ei ole realisoitunut alkuunkaan tällä kaudella ja kiikareilla + pienellä peliajalla mennään.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja sinne lähti Caps-duo Otaniemeen vaihdossa Samuel Girardiin ja Ryan Stromeen, kunhan komissaari käy kaupan hyväksymässä. Orlov on minulle selkeä parannus Girardiin nähden, vaikka tällä hetkellä onkin hieman yössä. Senttereitä oli Oxenilla jo enemmän kuin tarpeeksi, joten Strome oli helppo heittää kylkiäisenä mukaan. Burakovsky löytänee itsensä pikapuoliin muualta, jos ei peli ala kulkea. Potentiaalia on, mutta valitettavasti se ei ole realisoitunut alkuunkaan tällä kaudella ja kiikareilla + pienellä peliajalla mennään.

No perhana... tämähän sopi hyvin ja jeesaa ehkä tämän viikonkin matchuppia, kun olen sitä sen 0-14 tappiolla. Vähän tuossa pyörittelin eri variaatioita ja mietin minkälaisia komboja kehtaa vastapuolille lähettää. Ja olin melko varma että hylsynä tulee tämäKIN haku takaisin.

Mutta toisin kävi. Kiitoksia kaupasta, toivottavasti hyödyttää molempia.

Jokohan taas annetaan siirtojen olla tässä... ainakin muutama päivä. Kauppojen rajaton määrä on ihan kiva lisä tähän liigaan, varsinkin kun manageri on sellainen joka ei pitkään kylmiä ukkoja jaksa katsella. Tuo kyllä voi olla meikäläiselle tässä pelissä huonokin ominaisuus.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Maalivahti edelleen haussa. Vain yksi ryhmästä MacKinnon, Trocheck, Getzlaf, Staal, Carter voi lähteä. Muuten ei ole väliä ehdotuksella.
 
Kunhan saan Vegasin Schmidtin pelikiellosta pois, niin mulla alkaa olemaan aikamoinen liuta kohtalaisen hyviä pakkeja joukkueessa. Voisin viritellä jonkinlaista vaihtoa esim. Marleau+pakki (pl. Jones). Erityisesti kiinnostaa pisteitä tekevät laiturit. Kaikkea saa ehdottaa ku niin olen tehnyt itekki.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Nyt sitten jysähti ja kunnolla eli saatiin hiottua kaupat Denver Dekersin kanssa pitkien neuvottelujen jälkeen. Voin sanoa että variaatioita käytiin todellakin läpi laidasta laitaan. Kaksi kovan luokan, monipuolista sentteriä eli Carter sekä Ziba matkaavat Legioonaan, Panarin ja Lehkonen puolestaan Denverin vahvuuteen. Pieni (suuri) riski kauppaan sisältyy eli menetin ykkösveskaksi nousseen Huttonin sekä todennäköisesti ykkösveskan paikan ottavan Darlingin vastineeksi sairastuvalla olevaan Rinteeseen. Jos Peks selviää alle neljän viikon huililla niin olen kauppaan tyytyväinen. Puntaroin asiaa huolella ja päättelin että suuri riski, vielä suuremmat mahdollisuudet.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pieni (suuri) riski kauppaan sisältyy eli menetin ykkösveskaksi nousseen Huttonin sekä todennäköisesti ykkösveskan paikan ottavan Darlingin vastineeksi sairastuvalla olevaan Rinteeseen. Jos Peks selviää alle neljän viikon huililla niin olen kauppaan tyytyväinen. Puntaroin asiaa huolella ja päättelin että suuri riski, vielä suuremmat mahdollisuudet.

Toivottavasti (mun puolelta) Peksi on vielä ensi viikon pois kun ollaan vastakkain ja kun Kings pelaa vaan 2 matsia. Sen jälkeen saa kyllä tulla takaisin remmiin.

Alisuorittajista kun en pidä niin Clayton Kelleriä olen tässä yritellyt kaupata, joten jos kiinnostaa niin tarjousta sisään. Toisaalta ei ole kuin yhdet kiikarit takana. Jospa jo ensi yönä palaisi tohon Winnipeg Jets-pelin tasoon, jossa peliaika oli +23min ja tehot 2+0. Vähän kovempaa RW-ukkoa olisi vain jengi vailla. Ja muillekin paikoille tilaa vaikka tehdään, jos on laatujätkä sisään tulossa.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Oon nyt saanut kahdella kädellä laskettavan määrän treidipyyntöjä Jenneristä. Valitettavasti vaan oikeastaan yksikään niistä ei ole ollut sellainen jota voisi vakavissaan harkita hyväksyvänsä suorilta. Mutta kuitenkin muutamasta olisin voinut kyllä counteriakin lähteä virittämään, mut en jaksanut lähteä kyselemään että ketkä pelaajat olis saatavilla ja ketkä on absolute no no (untouchablet).

Niin mietin tuossa, että nyt kun tuo todella tärkeä trade block osasto puuttuu tuolta ESPN sivulta ni pitäiskö sitä polkaista tänne sellainen kasaan? Jokainen (jotka haluaa) postais tänne yhtenä postauksena Trade blockin vaikka siten että ne kivasti postattais yhteen pötköön yhdelle sivulle ja sitten editoidaan sitä yhtä trade block viestiä sitä mukaa kun tilanne elää?

Oisko ideaa? Voin omalta osaltani avata pelin heti vaikka 8 sivun alusta. Tällöin jokaisen tiimin (jotka mahtuu) trade blockit löytyis tän ketjun sivulta 8.
 
Viimeksi muokattu:

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Onhan tuossa ideaa, kannatetaan. Itsellä periaatteessa kaikki pelaajat kaupan mikäli hinta on oikea eli en suutu vaikka tulee välillä "pikkusen" huonompiakin ehdotuksia, teen niitä itsekin eli ei kannata suuttua niistä. Teen yleensä vastatarjouksen/vastatarjouksia ja näkemykset joko kohtaavat jossain vaiheessa tai sitten ei. Lista helpottaisi asiaa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vissiin siis muutkin painaa ehdotuksia jatkuvasti kun itse en ole tainnut Jenneristä tehdä tarjousta... Itseasiassa en ole tainnut lähettää yhtäkään treidiehdotusta team Zambonin suuntaan (jos jengin tulkitsin oikein). Muualle kyllä paukuttanut varmaan kyllästymiseen asti.

Tänään jatkettiin kauppoja ja tällä kertaa mv-osaston vahventamista kun New Jerseyssä Kinkaid joutunee kohta jakamaan töitä eikä McElhinneyn osoitteestakaan Darlingin kuntoutumisen jälkeen vielä ole varmuutta. Joten Peräkylän Pallopojista Phillyn Neuvirth ja Nashvillen Hartman päätyi mulle ja viime yönä voittomaalin painanut Keller Pallopoikiin.

Ja mulla ei ole ketään josta en voisi luopua. Kaikista saa tarjota. Jopa Doughtyä meinasin tarjoilla tänään. Dubois ehkä lähinnä kenestä voisin luopua kun ei miestä kiinnosta pisteet vaikka oma jengi tekee 7.

edit: mut joo... ihan hyvä idea. Ehkä nyt kuitenkin mm. Couture, Gourde, Seguin... sellasia ketä en ihan helpolla myy ja onhan niitä muitakin. Mutta kyllähän tuo lista helpottaisi sitä ettei itse lähetä turhia ehdotuksia.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Laitetaan siis tähän pohja josta saa copypasteta. Ja laitan oman tähän perään.

Joukkueen nimi

Need (position): C, LW, RW, D, G
Need (category): G, A, PTS, +/-, PIM, PPG, PPA, SHP, GWG, FOW, ATOI, SOG, HIT, BLK, GS, W, SV, SO, GAA, SV%

Available (position): C, LW, RW, D, G
Available (category): G, A, PTS, +/-, PIM, PPG, PPA, SHP, GWG, FOW, ATOI, SOG, HIT, BLK, GS, W, SV, SO, GAA, SV%

On the block:

Untouchable:

Interest:
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Zamboni Accident

Need (position): LW
Need (category): G, A, PTS, +/-, PPG, PPA, SHP, GWG, SOG

Available (position): C, D
Available (category): FOW, ATOI, HIT, BLK

On the block:
Andrew Cogliano, C, LW
Kyle Brodziak, C
Casey Cizikas, C
Cody Eakin, C
Patrik Nemeth, D
Thomas Hickey, D
Rasmus Dahlin, D
James Reimer, G

Untouchable:
Evander Kane, LW
Blake Wheeler, RW
Erik Karlsson, D
Ryan Suter, D
Tuukka Rask & Jaroslav Halak tandem, GG

Interest:
Paremmat ykkösen sentterit kuin Kopitar, erityisesti Bergeron
Rinne
Vasemman laidan pistetehtailijat
 
Viimeksi muokattu:
ESPN bugittaa osa 1783:

Olen näköjään tehnyt treidin ja hankkinut James Nealin vaihdossa Alex Killorniin. Ihan hieno juttu, sillä itsehän tuota treidiä ehdotinkin. Ainoa vaan, että mitään signaalia kaupan läpimenosta ei tullut. Ei sähköpostiin, ei aplikaatioon, ei liigan sivuille, ei mihinkään.

Siellä se Neal nyt kuitenkin oli kokoonpanossani jo viime yönä, toki penkillä tehdessään maalinkin.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Hyvin bugittaa :D Treidi on logien mukaan tapahtunut THU, JAN 1, 2:00 AM eli ennen kuin olit pelaajan edes draftannut. Lienee pannut olleet solmussa hyväksymisajankohdan aikana tms.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Onpa erikoinen juttu, itsellä toiminut ESPN noitten treidien suhteen todella mallikkaasti. Tällähetkellä ainoa asia mikä tympii on se että puhtaasti wingereinä olevien pelaajien pelipaikka väännetään yleensä väkisin puhtaiksi senttereiksi ilman double positionia ja puhtaille senttereille tarjotaan double positionia. Mutta tähän kyllä tottuu.

Tässä olisi alustava lista.

Legion Of Doom

Need (position): LW and RW
Need (category) G, A, PTS, +/-, PPG, PPA, GWG, SOG, HIT, BLK

Available (position): C, RW, LW, D, G
Available (category): G, A, PTS, PPA, PPG, FOW, ATOI, HIT, BLK

Untouchable (Only for high-price):
Horvat C
Carter C, RW
Zibanejad C, RW
Hoffman LW, RW
Atkinson RW
Pionk D
Rinne G

Available (Example):
Janmark C, Murray D, Oesterle D, Vlasic D, Nordstrom C, Strome C


Ensisijainen tarve monipuolisille laitureille kuten Dustin Brown. Toki kaikki tarjoukset kuunnellaan pelipaikkaan katsomatta. Myös LA:n moket vaihtuu jos tulee tarpeeksi laadukasta tilalle.
 
Viimeksi muokattu:

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
ESPN bugittaa osa1783:

Olen näköjään tehnyt treidin ja hankkinut James Nealin vaihdossa Alex Killorniin. Ihan hieno juttu, sillä itsehän tuota treidiä ehdotinkin. Ainoa vaan, että mitään signaalia kaupan läpimenosta ei tullut. Ei sähköpostiin, ei aplikaatioon, ei liigan sivuille, ei mihinkään.

Siellä se Neal nyt kuitenkin oli kokoonpanossani jo viime yönä, toki penkillä tehdessään maalinkin.

Joo, itse hyväksyin tuon jo 2 päivää sitten ja eilen sitten meni läpi samaan aikaan tuon Carter, Rinne ja muun hässäkän yhteydessä vissiinkin. Kieltämättä hieman outoa ettei minkäänlaista noottia tullut minullekkaan.

Mutta joo, jos listaisi tuollaisen kanssa.

Joukkueen nimi: The Unknown Stars

Need (position): Ei suurta tarvetta oikein millekkää paikalle. Ehkä mokeosastolla ja laituriosatolla voisi muutoksia tulla. Paljon laukova pelaaja ainakin kiinnostaisi.

Available (position): C

On the block:
V. Filppula C
M. Perreault C/LW
A. Shaw C

Nuo nyt helpoiten irroitettavissa, mutta kukaan ei ole koskematon.

Kausi alkanut kuitenkin ihan mukavasti kun piikkipaikka liigassa tällä hetkellä, että ei tässä nyt suuremmin parane valittaa.
 

Ralph

Jäsen
Joo, itse hyväksyin tuon jo 2 päivää sitten ja eilen sitten meni läpi samaan aikaan tuon Carter, Rinne ja muun hässäkän yhteydessä vissiinkin. Kieltämättä hieman outoa ettei minkäänlaista noottia tullut minullekkaan.
Olen näköjään tehnyt treidin ja hankkinut James Nealin vaihdossa Alex Killorniin. Ihan hieno juttu, sillä itsehän tuota treidiä ehdotinkin. Ainoa vaan, että mitään signaalia kaupan läpimenosta ei tullut. Ei sähköpostiin, ei aplikaatioon, ei liigan sivuille, ei mihinkään.
Joo. Jokaisesta valmiista treidistä tulee, tai siis pitäisi tulla, mulle ilmoitus kännykkään, mutta tästä ei mullekaan mitään. Sitten tuli tuo Rinne-kauppa ja ilmoitus kuten pitää. Menin sitä hyväksymään ja kappas, sieltä löytyi tämä teidän Neal-Killorn.

Aina kun olen vielä hyväksynyt kaupan, siitäkin pitäisi tulla ilmoitus mulle. Tästä teidän kaupasta ei tullut ja en tiennyt, menikö hyväksyminen edes läpi. Ei mennyt Mängimiehen edellinen kauppa eli se mun kanssa tehty.

Ei näkynyt edes liigan etusivulla, missä näkyy kaikki vapaiden pelaajien nostot ja muu pelaajaliikenne. Eikä näy vieläkään.

Mutta koko kauppa oli vissiin pimeää kauppaa, ei ilmoituksia kellekään, eikä kuittia verottajalle. Sellainen tiskin alla sovittu ja tehty.
 
On the block:
Patrik Berglund C
Colin White C
Warren Foegele LW
Alexander Kerfoot LW/C
Blake Coleman LW/C
PE Bellemare RW
Marcus Sörensen RW
Justin AbdelKader LW/RW
Michael Grabner RW
Kevin Shattenkirk D
Deryk Engelland D
Henri Jokiharju D
Travis Dermott D
Cam Ward G

Tänne päin sitten jotain muuta. Periaatteessa kaikille pelipaikoille on kysyntää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös