Asetuksissa lukee: "Draft Order Randomized One Hour Prior to Draft Time") Mites se meni ton orderin suhteen kun tuolla liiga jo antaa mulle slotin 13? Eikös se pitäny mennä randomilla ja paljastuu tuntia ennen?
Näyttisi nyt olevan jokaiselle merkittynä draftvuoro viime kauden loppujärjestyksen mukaan. Eli voittajajoukkueelle on merkitty varausvuoroksi ykkönen, minä tulin toiseksi ja minulla on kakkonen, kolmosella kolmonen jne. Luotetaan siihen, että ne tuosta muuttuu kun niin säännöissäkin lukee.Mites se meni ton orderin suhteen kun tuolla liiga jo antaa mulle slotin 13? Eikös se pitäny mennä randomilla ja paljastuu tuntia ennen?
ESPN uudisti kesällä sivustoa, ulkonäin puolesta mielestäni huonompaan suuntaan, mutta samalla siivosi pelaajalistaa. On siellä yhä KHL:ään siirtyneitä ja sopimuksettomia pelaajia, mutta mennyt kuitenkin tyhjemmäksi. Vielä vuosi sitten siellä taisi olla jotain 3500 nimeä sisältäen mm. Joe Sakicin, Antti Miettisen ja ties minkä Wayne Gretzkyn varmaan. Nyt on enää 1050 nimeä ja kaikki nämä ovat pelanneet NHL:ssä viime kaudella, siirtynyt NHL:ään täksi kaudeksi tai varattu NHL:ään tänä kesänä. Esimerkiksi Johan Franzenia ei listalta enää löydy.Tavoitteena olisi, että tällä kertaa ei tulisi yhtään uransa lopettanutta tai KHL:ään siirtynyttä pelaajaa draftattua.
Näyttisi nyt olevan jokaiselle merkittynä draftvuoro viime kauden loppujärjestyksen mukaan.