ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2016–2017

  • 10 371
  • 125

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Ralph Noin yleisesti kiinnostaisi miten tuolla pystyy hakemaan jotain tiettyä Liigaa? Vai meneekö se niin että perustaja lähettää jonkun liittymislinkin? Koittanut etsiskellä mutta ei vastaan ole tullut mitään hakukenttää.

Ralph lähettää mukaan mahtuville uusille sähköpostilla kutsun, palaillaan tähän ensi viikolla.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi kauan odoteltu vanhojen aktivoitumista, eli 12 vanha naamaa jatkaa mukana ja laitetaan neljä paikkaa uusjakoon. @Paarma, @Siniharmaa ja @TSVA, paikat ovat teidän kunhan vielä vastaatte ja vannotte että hoidatte homman loppuun saakka. Mikään supermanageri joka heti liigan voitosta taistelisi sinun ei tarvitse olla, kunhan vain jaksat pelata pelin loppuun saakka ja mielellään myös osallistua draftiin. Aikaahan tähän ei myöskään draftin jälkeen montaa minuuttia viikossa mene, ellei sitä itse halua.

@Romppanen kaverisi voidaan ottaa mukaan kerta innokkaita Jatkoaikalaisia ei tämän enempää ole, laitathan hänen sähköpostiosoitteensa @Ralph ille niin saadaan kutsu matkaan.

Ja laitelkaan vaan tosiaan minulle yksityisviestillä draftipäivien sopivuudet mikäli aikataulujanne tiedätte. Lisätietoja edellisessä viestissäni.
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kuittaan paikkani vastaanotetuksi. Kokemusta löytyy jatkoajan fantasialiigoista ja omista kaveriporukoista monen kauden edestä, joten pelkoa kesken jättämisestä ei kohdallani ole.
 

Siniharmaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kuittaan myös paikan vastaanotetuksi. Pitääkös mun tehdä profiili jo etukäteen, jotta mut voidaan kutsua tuohon liigaan vai riittääkö, että sen tekee myöhemmin?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuittaan myös paikan vastaanotetuksi. Pitääkös mun tehdä profiili jo etukäteen, jotta mut voidaan kutsua tuohon liigaan vai riittääkö, että sen tekee myöhemmin?

Minun mielestä ei tarvitse tehdä, riittää että laitat @Ralph :lle yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi niin hän voi laittaa sinulle kutsun. Profiilin saat luotua siinä samalla.
 

Ralph

Jäsen
Minun mielestä ei tarvitse tehdä, riittää että laitat @Ralph :lle yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi niin hän voi laittaa sinulle kutsun. Profiilin saat luotua siinä samalla.
Samaa uskoisin. Ja laittoi jo sähköpostin ja samoin minä laitoin kutsun.
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Omassa jatkoaikaprofiilissa oli näköjään vanha sähköpostiosoite. Pistinkin Ralphille yksityisviestillä uuden sähköpostiosoitteen, jonne voi kutsun lähettää.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
@Ralph ilmeisesti arpoo taas drafti-järjestyksen koiransa toimiessa virallisena valvojana? Onko draftin ajankohdan lopulliselle päättämiselle jotain takarajaa, jotta saisi riittävästi aikaa kyseisen ajankohdan raivaamiseksi mahdollisimman tyhjäksi kaikesta tyhjänpäiväisestä puuhasta.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Ralph ilmeisesti arpoo taas drafti-järjestyksen koiransa toimiessa virallisena valvojana? Onko draftin ajankohdan lopulliselle päättämiselle jotain takarajaa, jotta saisi riittävästi aikaa kyseisen ajankohdan raivaamiseksi mahdollisimman tyhjäksi kaikesta tyhjänpäiväisestä puuhasta.

Kuun loppuun vielä odottelen viimeisiltä mielipiteet ja päätetään sitten.

@Kily, @Cornelius, @Mängimies, @jjoni, @LostHorizon ja @Jonte eivät vielä ole ilmaisseet mielipidettään draftin suhteen. Eli laittakaa minulle yksityisviestillä paremmuusjärjestykseen seuraavat sunnuntait: 17.09. , 24.09. ja 1.10.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
@Ralph ilmeisesti arpoo taas drafti-järjestyksen koiransa toimiessa virallisena valvojana?
Näin tapahtuu. Mutta draft-ajankohdan tietää Linjatuomari, kunhan kaikki ovat hänelle mielipiteensä kertonut. Sen jälkeen sovimma alkamisajan (18-19?) ja sitten voisinkin jo arpoa draft-järjestyksen.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen voin jo sanoa että 17.09. ei draftata. Muutama hiljainen ei ole vielä mielipidettään ilmaissut, perjantaina paljastan draftipäivän joka tapauksessa.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Oon kiinostunut tästä jos drafti ei ole 1.10 jolloin on ilmeisesti 2 draftia jo itsellä. Fantasyjä on tullut pelattua smallworld ajoista alkaen ja viime kaudella pelasin 5+ fantasya kerralla ja kaikissa aktiivisena tottakai loppuun saakka. Voittojakin tullut rahaliigoista useampiakin.
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
Näin uutena jäsenenä tottakai käy. Tämähän tarkoittaisi että draftikin olisi aikaisemmin, jota jo odottaa kuin kuuta nousevaa!

Yrittänyt löytää työkalua jolla pystyisi pelaajarankingia muokkaamaan omanlaisekseen. ESPN:n sovelluksessa ei saanut kuin pelaajat listan hännille, ja selainversiokaan ei oikein auttanut. Onko hyviä vinkkejä, millä saisi esim maalivahdit laitettua mieluiseen järjestykseen?
 
Viimeksi muokattu:

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Itselle tuo 01.10 Drafti on se ykköstoive ja perustelut olen siitä Linjatuomarille laittanutkin. Eli sikäli mikäli se on valikoitunut kyselyssä niin mielummin pitäisin siitä kiinni demokratian nimissä. =)
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselle tuo 01.10 Drafti on se ykköstoive ja perustelut olen siitä Linjatuomarille laittanutkin. Eli sikäli mikäli se on valikoitunut kyselyssä niin mielummin pitäisin siitä kiinni demokratian nimissä. =)

Drafti pidetään 24.09. Tuo päivämäärä sopi kaikille mielipiteensä ilmaisseille.

Mitä mieltä muut, esim. komissaari @Ralph siitä että mennäänkö nyt alkuperäisellä ilmoittautuneella jengillä vai otetaanko vielä kaksi mattimyöhäistä mukaan?
 

Ralph

Jäsen
Mitä mieltä muut, esim. komissaari @Ralph siitä että mennäänkö nyt alkuperäisellä ilmoittautuneella jengillä vai otetaanko vielä kaksi mattimyöhäistä mukaan?
Minulle sopii, että kaksi tulee lisää. Jos jollain on jotain tätä vastaan ja löytyy erittäin pätevä perustelu, niin ilmoittautukoon.

Nyt pitäisi päättää alkamiskellonaika. Joskus kuudelta vai?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Lisäpelaajien osallistumiselle peukku ylöspäin! Mitä enemmän (aktiivisia) pelaajia, sen haasteellisemmaksi peli menee.

Draftin aloitusajankohtana klo 1800 on varmasti hyvä, max. +-1h. Itse olen tuon kello kuuden aloituksen kannalla, mutta "niillä main" kelpaa myös.
 

Ralph

Jäsen
Linjatuomarin nimeämät mattimyöhäset eli @Köyliön Ässä ja @Ni$pekt15 voisivat laittaa sähköpostiosoitteita tulemaan, niin laitan liittymiskutsun liigaan.

18 joukkuetta ja kahdeksan pudotuspeleihin, voi kuulostaa karulta, mutta elämä joskus on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös