Onnistuin voittamaan sitten Öbis Bobcatsin ja ihan mukavalla luvulla, 13-6-2. Toki sulin vikana päivänä ja menetin kolme kategoriajohtoa, mutta menee se tälläkin ihan kivasti.
Pisteidenteko tökki tämän viikon, mutta muuten joukkueeni oli vahva. Blokeissa, taklauksissa ja laukauksissa oikein mukava saldo, maalivahdit onnistuivat myös jälleen. Tai no, voittoja ei tullut, mutta muuten meni mokeilla hyvin. Viikon kolme parasta pelaajaani.
1. Henrik Lundqvist, 3 GS, 1 W, 95 SV, 1 SO, 1.58 GAA & .950 SV%
2. Cody Franson, 1+3, 4 PIM, 18:07 ATOI, 4 SOG, 7 HIT, 6 BLK & 4 DEF
3. Jonathan Bernier, 2 GS, 1 W, 63 SV, 1.53 GAA & .955 SV%
Seuraavaksi vastassa on pohjamutajoukkue Isotuoppi ., joka on vissiin luovuttanut jo. Yhteistuloksissa johtaa minua useissa kategorioissa, mutta nykytahdilla minun pitäisi tuo voittaa. Sanotaan nyt, että 15 kategoriavoittoa on tavoite. Viime viikolla olisin voittanut 17 kategoriaa.
Loukkaantumistilanne on parempi, kun sain Artem Anisimovin takaisin. Yhä minulla on toki tuo Slava Voynov rasitteena, koska häntä ei saa IR-listalle ja vie näin yhden paikan terveistä pelaajista. Toivottavasti pelaajat nyt pysyisivät ehjänä ja Voynov saataisiin kohta takaisin. Huilannut jo monta viikkoa, mutta on sen tason kaveri, etten ala tiputtamaan vapaisinkaan.