Tai se nevöhöörd Jyp-pelaaja, jonka kuuden pelin pisteputki just katkaistiin.Tuskin. Kai sieltä joku tulikuuma Suomi, Jormakka, Lehterä, Pakarinen tai Lasse Lappalainen löydetään.
Tai se nevöhöörd Jyp-pelaaja, jonka kuuden pelin pisteputki just katkaistiin.Tuskin. Kai sieltä joku tulikuuma Suomi, Jormakka, Lehterä, Pakarinen tai Lasse Lappalainen löydetään.
Eikös joku Eskolle sanonut jossain Prismassa ennen kauden alkua, että 25 maalia on tilauksessa. Vähän pitää tahtia kiristää mutta haarukassa on.
Bongasin Karsonin tänään Prismassa. Toivotin tervetulleeksi Suomeen ja Lukkoon. Sanoin huumorilla, että 25 maalia olisi hyvä saldo tälle kaudelle. Karson vastasi hymyssä suin, että se sopii. Kuulemma viimeksi 10 vuotta tehnyt sellaisen maalimäärän. Kivan oloinen tyyppi, jotenkin sellainen jenkkiläinen Suomi-painos.
Ainakin Joulukuussa eniten pisteitä koko Liigassa kun maalimäärä ratkaisee. Mut eiköhän se Luke Martin silti ole, koska on pakki, koska sama pistemäärä ja koska Helsinki.Kuukauden pelaaja hyvinkin mahdollisesti.
Joulukuussa Lukon pelien saldo 6 voittoa ja 3 tappiota. Hifkillä 3 voittoa ja 7 tappiota. Pitäisi kyllä vaikuttaa Kuhlmanin eduksi. Martin ei ole pystynyt tehoillaan auttamaan joukkuetta voittoihin, toisin kuin Kuhlman.Ainakin Joulukuussa eniten pisteitä koko Liigassa kun maalimäärä ratkaisee. Mut eiköhän se Luke Martin silti ole, koska on pakki, koska sama pistemäärä ja koska Helsinki.
Lukon parhaat ulkomaalaiset kautta aikojen, pisteet/ottelu (tilanne 2.1.2025):
1. Mikkel Bödker 1,14
2. Justin Azevedo 1,00
3. Justin Danforth 0,97
4. Kurtis McLean 0,96
5. Josef Straka 0,94
6. Karson Kuhlman 0,89
Perspektiiviä.
Juu ja mä vähän veikkaan, että kiihdyttää vaan kohti kevättä. Takaisin NHL:ään luulen ma.Kuhlmanin osakkeita nostaa myös se, että ei varasta koskaan. Kaikista ylläolevista ei voi sanoa samaa.
Lisäksi Krannila kertoi, että on todella positiivinen ihminen, huonoa päivää ei ole.
Hienoa jos näin käy. Parasta mahdollista markkinointia miksi Raumalle kannattaa tulla. Ponnahduslauta NHL:ään.Juu ja mä vähän veikkaan, että kiihdyttää vaan kohti kevättä. Takaisin NHL:ään luulen ma.
Mites tän kaverin kohdalla NHL-oikeudet menevät? Ikää jo 29. Voi varmaan neuvotella minkä tahansa seuran kanssa sopimuksesta?Takaisin NHL:ään luulen ma.
Mitään Eskolta pois ottamatta, mutta minä en usko että kutsu kävisi NHL:n puolelle. Ainakaan suoran yksisuuntaisen sopimuksen kautta. Toki varmasti tähyää edelleen sinne ja on valmis kääntämään kaikki kivet päästääkseen takaisin.Juu ja mä vähän veikkaan, että kiihdyttää vaan kohti kevättä. Takaisin NHL:ään luulen ma.
Mites tän kaverin kohdalla NHL-oikeudet menevät? Ikää jo 29. Voi varmaan neuvotella minkä tahansa seuran kanssa sopimuksesta?
Pelkästään kun Nymanin paikan kun vaihtaa johonkin omaan junnuun, niin siinä säästyy se +100 kiloa, jotka voidaan lyödä Kuhlmanin ja Jandricin lappuihin.Voisi olla rajoissa, jos Rafu laittaa lisää rahaa budjettiin ja nelosketjuun halvempia kavereita.
Nyman +Tiihonen, Suni, Nieminen, Kainulainen, Lebedeff on yhteensä varmaan 350 kiloa ja enemmänkin.Pelkästään kun Nymanin paikan kun vaihtaa johonkin omaan junnuun, niin siinä säästyy se +100 kiloa, jotka voidaan lyödä Kuhlmanin ja Jandricin lappuihin.
Repo, Jandric ja Kuhlman olisi pidettävä oikeastaan hinnalla millä hyvänsä. Bruttona tuskin yksi milli riittää tähän kolmikkoon.
Liiga voisi Kuhlmanista tehdä jonkinlaisen henkilöhaastattelun, mukava olisi kuunnella Kuhlmanin juttuja. Liekö tällä kaudella tehty kenestäkään?
Mtv katsomosta näkee tuon Kuhlista tehdyn videonpätkän.Kuhlmanista taisi yksi syväluotaava haastattelu olla maikkarin toimesta jossain Lukon perjantain tv-pelissä. Harmi sinänsä näissä kun ei näitä näe uusintana enää mistään, näitä olisi mukava katsoa vaikka muutaman kerrankin ja muidenkin joukkueiden pelaajista
Mtv katsomosta näkee tuon Kuhlista tehdyn videonpätkän.
Näkeekö perkule?! Oon sitten vaan selannut pelkällä vasemmalla silmällä :D
Kiitos! Minulta mennyt jotenkin ohi kokonaan tämä:)Yli 4 miljoonaa urallaan tienannut Karson Kuhlman kertoo, miksi hän päätyi Raumalle
Yli 4 miljoonaa urallaan tienannut Karson Kuhlman kertoo, miksi hän päätyi Raumallewww.mtv.fi
Kaikki on mahdollista kun oikein kovasti uskoo asioiden tapahtuvanVähemmän yllättäen ei taida olla mahdollisuutta jatkosopimukselle.
SM-liiga | Karson Kuhlman tuo vastinetta Lukon rahoille, mutta jatko Raumalla näyttää utopialta
Karson Kuhlman valittiin joulukuun kuukauden pelaajaksi. Ensi kaudella häntä ei Lukossa nähtäne.www.satakunnankansa.fi
Toki olisi hienoa, jos Sahlstedtin kommentit olisivat samaa bluffia kuin Revon ja Klokin kanssa.