Glenn Andersson oli Lukossa ihan paska. Silti veti änärissä ihan kohtuu uran.
4 peliin 1+1=2. Anderson ei oikein viihtynyt Raumalla, oli liian pieni kaupunki hänelle.
Glenn Andersson oli Lukossa ihan paska. Silti veti änärissä ihan kohtuu uran.
”Miten voi olla vain yksi elokuvateatteri kaupungissa?”4 peliin 1+1=2. Anderson ei oikein viihtynyt Raumalla, oli liian pieni kaupunki hänelle.
Vaikeaahan pelaajia on täysin vertailla, mutta minä näen heidän pelaamisessa yhtäläisyyksiä.Kuhlman on helvetin hyvä pelaaja, ja todella hienoa että hänet nähdään Lukossa tämän kauden. Mutta vertailut Bödkeriin ovat melko ylimitoitettuja, hän kun oli kuitenkin ihan tulosyksikön pelaaja NHL-kaukaloissa vuodesta toiseen ja runkosarjaotteluita kertyi sen 709 kappaletta 0.46 pistekeskiarvolla. Kuhlman sen sijaan oli ihan puhdas alaketjujen täytemies, eikä pelannut yhtään täyttä kautta.
Kaikki kunnia molemmille herroille.
On vasta seuraavassa kotipelissä.EIhän peliä ennen ollut mitään seremoniaa, vai menikö se multa ohi / ei näytetty?
Oli kyllä hämmentävän huono niissä kahdessa kotimatsissa mitkä olin katsomassa. Oliko se krapulassa, kännissä, vai eikö vaan kerta kaikkiaan riittänyt? Lukon rosteri oli kyllä tuolloin helvetin kova, mutta että noin huono oli viiden sormuksen starba!Glenn Andersson oli Lukossa ihan paska. Silti veti änärissä ihan kohtuu uran.
4 peliin 1+1=2. Anderson ei oikein viihtynyt Raumalla, oli liian pieni kaupunki hänelle.
Oli kyllä hämmentävän huono niissä kahdessa kotimatsissa mitkä olin katsomassa. Oliko se krapulassa, kännissä, vai eikö vaan kerta kaikkiaan riittänyt?
Joe Junon piti muistaakseni tulla työsulkuilemaan Raumalle, mutta kai se oli soitellut Glenille, et mee sää.Olennainen kysymys, että miksi ylipäänsä lähti Raumalle.
Ei kun Lukko meni puihin eikä ottanutkaan Juneauta. Kuulemma kannattajat eivät hyväksyneet tsekkipelaaja Tomas Kapustan vaihtamista.Joe Junon piti muistaakseni tulla työsulkuilemaan Raumalle, mutta kai se oli soitellut Glenille, et mee sää.