On monet mitä mieltä tahansa, niin kyllä minä noita U-Studion pätkiä katson ja artikkeleita luen. Minun mielestäni lätkästä puhutaan ihan liian vähän muutenkin, joten kaikki puhe on plussaa. Esko on todellinen urheiluhullu, luulin että itse olen, mutta vitut tässä vasta on mies joka todellakin hengittää urheilua. Kyllä tuo Sepänen aluksi ärsytti, mutta nyt on neutraalimpi kuva kaverista. Oikeasti varmaan ihan jees äijä, jonka kanssa voisi kuvitella vääntävän urheilusta saunan lautailla olusen kanssa useita tunteja. Yksi asia kuitenkin häiritsee noissa U-Studio osuuksissa, on tuo miehen artikulointi. Mies on innostunut ja tykkää puhua urheilusta, mikä näkyy hirveänä papatuksena ja tangerteluna. Mies voi puhua jostain asiasta sadalla sanalla, vaikka saman asian julkituomiseen olisi riittänyt kymmenenkin. Hirveä ero varsinkin kun verrataan Sihvoseen siinä vierellä, joka ajattelee ensin mitä sanoo ja artikulointi on suorastaan loistavaa. Välillä tuntuu että Seppänen puhelee siellä pelkästään, vaikka molemmat on loppupeleissä antanut lähes yhtä paljon informaatiota kun pätkä loppuu.
Muuten ihan ok meininki. Tietenkään kaikista asioista ei olla samaa mieltä, mutta tärkeintä on että puhutaan.