Pelicans81
Jäsen
Millaisia kauppoja syntyy Tapparan ja KooKoon välillä. Niemi pelas tänään hyvät minuutit ja kehuttiin. Liukkonen on pysyny 2 peliä hyvin liigavauhdissa.
Jos Tappara haluaa pitää molemmat niin mikä on motivaatio palata Mestikseen jos kerran näyttöjä liigassa tavallaan annetaan.
Ainakin Liukkonen mahtuu nykytapparassa heittäen kokoonpanoon.
Jos kumpikin jää Tampereelle loppukaudeks niin se ei Kouvolan suunnalla hyvä juttu.
Järvinen ei ole nyt kahteen viime peliin ollut Tapparan kokoonpanossa ja loukkaantuneena se ei liene. Pakeista sitten vaihtaria varmaan tulee myöskin, tiedä häntä.
Mutta olen melko varma että J-M Järvinen pelaa loppukauden Kouvolassa.
Liukkonen on pelannut omasta halustaaan Kouvolassa jo pitkään. Olisi mahtunut moneen liigajoukkueseen, vaikka muuan Rauman Lukon kannattajat sanoivatkin, että mies ei ole mitenkään liigatasoa ja tämä kommentti pitkälti näkemättä miestä edes kentällä ikinä. Liukkosen tai Niemen pois antaminen oli kyllä sellanen perseennäyttö seuran kannattajille, että oksat pois. Saman tason miehiä ei tässä vaiheessa kautta saa samalla rahalla mistään. Itse en vaihtaisi Liukkosta vaihtokaupassa Järviseen.
Välimaa sanoi, että KooKoon joukkueesta ei kukaan ole lähdössä loppukautta silmällä pitäen minnekkään. Minä ainakin uskon vielä tähän. KooKoolla ei ole Niemen lisäksi kuin 6 puolustajaa ja sekatyömies Jaakko Lehtonen, joten Niemenkin draftaaminen olisi sulaa hulluutta.