Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 309 323
  • 3 932

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Haatanen Jasekin ja Kousan kanssa jatkoajalla. Ei jumalauta.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä Tukiainen jonkinlaista luottamusta nauttii kun pelaa ykkösketjussa 5vs5 pelissä. Ja toivottavasti saa siinä jatkaakin, on ollut koko ajan siinä hyvä.
Just juttelin yhden Kerhon legendan kanssa ja se sanoi että muistuttaa sitä Hentusesta, vaikka mä näen siinä enemmän samaa kun Pärssisessä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Kyllä Tukiainen jonkinlaista luottamusta nauttii kun pelaa ykkösketjussa 5vs5 pelissä. Ja toivottavasti saa siinä jatkaakin, on ollut koko ajan siinä hyvä.
Just juttelin yhden Kerhon legendan kanssa ja se sanoi että muistuttaa sitä Hentusesta, vaikka mä näen siinä enemmän samaa kun Pärssisessä.
Nauttii kyllä ja hyvä näin. Missä muussa jengissä tosin joukkueen parhaan vedon omistava pelaaja ei pääse pelaamaan ylivoimaa ?
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä Tukiainen jonkinlaista luottamusta nauttii kun pelaa ykkösketjussa 5vs5 pelissä. Ja toivottavasti saa siinä jatkaakin, on ollut koko ajan siinä hyvä.
Just juttelin yhden Kerhon legendan kanssa ja se sanoi että muistuttaa sitä Hentusesta, vaikka mä näen siinä enemmän samaa kun Pärssisessä.

Nii ja emmätiiä, mun mielestä Iikka ja Jasek sopii eri ylivoimiin, saavat pitää kiekkoa itse. Ylivoimallehan on tehty jotain, koostumuksia haettu uusiksi. Luuletteko te että siellä kerrasta loksahtaa paikalleen kaikki haut, siirrot ja roolit?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Hämeen herruus kirkkaasti HPK:lle.

VL-kisassa HPK teki kuin tyhjään maaliin kaikki 3 vetoa, Patrikaisen ollessa vain statistina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös