Sä siis tiedät jo tässä vaiheessa että meiän kausi päättyy suoraan 4-0 puolivälierissä Kärppiä vastaan.Pojat keskittyivät olennaiseen50 peliä jäljellä.
Haatanen-Kousa täydentää hyvin ylivoimalla, kun voi samalta puolelta jakaa kahta onetimeria. Erosen ja kumppaneiden kuvio on muuttunut ja hyvä niin koska nyt ne aikaisemmat otetaan pois. Kauden aikana pitää olla eri variaatioita. Eroselle haetaan jakajan roolia ja päädyn kautta onetimeria. Näitä kuvioita voi sitten kauden aikana mixailla... Eiköhän se Iikkakin vielä palaile sinne vasemmalle puolelle...Haatanen - Kousa on hyvä kaksikko siinä ylivoimalla, Haatanen tarvitsee vaan onnistumisia, nyt se vähän pakottaa sitä vetoa, ei lähde silleen selkärangasta se suoritus. Mä ihmettelen enemmän sitä ykkösylivoimaa mitä on muutettu, vaikka siinä ei mikään ollut rikki. Nyt Iikka ei enää hae yhtään sinne vasemmalle puolelle, josta alkukaudesta tuli neljä vai viisi maalia, nyt sitä pyöritetään mun mielestä liian geneerisesti ja paikat ei vaihdu, miksi Eronenkaan ei saa vetopaikkoja niin paljoa.
Ykkösylivoima ei ole enää toiminut niin hyvin kun Kivenmäki pudotettiin siitä pois ja nyt siellä on kaksi samanlaista rouhijaa maalin edessä Smejkal sekä Tyrväinen. Kivenmäki toi enemmän vaihtoehtoja ja kiekollista juonikuutta ykkösylivoimaan, joten mielelläni näkisin Kivenmäen taas ykkösylivoimassa ja E. Vilen takaisin kakkosylivoimaan.Haatanen - Kousa on hyvä kaksikko siinä ylivoimalla, Haatanen tarvitsee vaan onnistumisia, nyt se vähän pakottaa sitä vetoa, ei lähde silleen selkärangasta se suoritus. Mä ihmettelen enemmän sitä ykkösylivoimaa mitä on muutettu, vaikka siinä ei mikään ollut rikki. Nyt Iikka ei enää hae yhtään sinne vasemmalle puolelle, josta alkukaudesta tuli neljä vai viisi maalia, nyt sitä pyöritetään mun mielestä liian geneerisesti ja paikat ei vaihdu, miksi Eronenkaan ei saa vetopaikkoja niin paljoa.
Ykkösylivoima ei ole enää toiminut niin hyvin kun Kivenmäki pudotettiin siitä pois ja nyt siellä on kaksi samanlaista rouhijaa maalin edessä Smejkal sekä Tyrväinen. Kivenmäki toi enemmän vaihtoehtoja ja kiekollista juonikuutta ykkösylivoimaan, joten mielelläni näkisin Kivenmäen taas ykkösylivoimassa ja E. Vilen takaisin kakkosylivoimaan.
Jos miettii että pelataan aina helpossa Oulussa, niin aika lupauksia herättävä avauserä. Tänään ei tultu kumartelemaan!
Nyt 2 yvee aloittamaan pliis
edi. Ei sitten
Saisi kakkonenkin kokeilla joskus tuota yveetä. Ei sitä saa paremmaksi, ellei sitä pelissä kokeilla. Taitaa kakkosen yv aika olla alle 2min, kuitenkin ollaan pelattu yksi vajaa ja kolme täyttä yveetä.Ykkönen on pelannut niin hyvin, etten ymmärrä millä perusteella olisi pitänyt kakkosen aloittaa.