Näin sohvavalmentajana noi kaksi ekaa pointtia kuullostaa yksinkertaiselta korjata. Mutta vaikka kuinka monta lonkeroa juon, niin sama homma jatkuu kentällä.Lukuisat viivelähdöt ja laukaisujen panttaaminen ylivoimalla, heikko Corsi-tilasto. Näistä tämä kausi muistetaan. Onneksi maalivahtipeli on ollut riittävän tasokasta.
Tämä on taas sellaista kuraa, etten edes halua nähä tätä sontaa pleijareissa.
Teidän pitäisi kannattaa joukkuetta, hävetkää.Samat fiilikset täälläkin. Siksi harmittelinkin Ipan tasoitusta.
Ei tätä jääkiekkoa uudestaan keksitä parissa päivässä. Ihan tätä samaa tämä tulee olemaan ja taso on tämä. Miksi niitä faktoja yrittää väritellä ruusuisiksi.Teidän pitäisi kannattaa joukkuetta, hävetkää.
Vaikkei peli ole todellakaan hyvää, pleijareissa pelit alkavat nollasta ja kausi alkaa taas uudelleen.
Asiasta toiseen, tässä pelissä taas on viivelähdöt ollut typeriä. Se on se taktinen juttu mitä mä en ymmärrä.
En värittele, en myöskään toivo koskaan rakastamani joukkueen tappiota. Piste.Ei tätä jääkiekkoa uudestaan keksitä parissa päivässä. Ihan tätä samaa tämä tulee olemaan ja taso on tämä. Miksi niitä faktoja yrittää väritellä ruusuisiksi.
Toivon että Pelicans voittaa tiistaina. En kuitenkaan toivo että se riittää playoffeihin, koska tänään oli THE peli ja tämä peli pelattiin niin päin persettä että se tappoi kaikki ne hyvät fiilarit jotka vielä aamulla oli.En värittele, en myöskään toivo koskaan rakastamani joukkueen tappiota. Piste.
Jos Pelicans voittaa tiistaina, silloinhan ollaan playoffeissa, kävi muissa peleissä miten kävi. Eli ainoa millä Pelicans ei pääse playoffeihin on tappio tai se ettei Kalpa voittaisi Jyppiä.Toivon että Pelicans voittaa tiistaina. En kuitenkaan toivo että se riittää playoffeihin, koska tänään oli THE peli ja tämä peli pelattiin niin päin persettä että se tappoi kaikki ne hyvät fiilarit jotka vielä aamulla oli.
Edit: tarkennetaan siis että ennen tätä peliä toivoin pitkää kevättä, mutta jos runkosarjan tärkein peli puhallellaan tolleen muniin, niin turha silloin on pitkää kevättä odottaa.
No näinhän siinä "valitettavasti" kävi, nyt kun Ilves voitti. Toivon toki jatkossakin joukkueeni voittoa, mutta just nyt fiilis on sellanen että puolivälierät on meidän mestaruus.Jos Pelicans voittaa tiistaina, silloinhan ollaan playoffeissa, kävi muissa peleissä miten kävi.
Aivan. Jos ei tämän pelin arvo sytyttänyt joukkuetta niin miten itse pleijarit sytyttäisi? Noh tiistaina katsomaan hallilleIlves voitti jatkoajalla, joten Kerhoa vastaan riittää yksi piste ja ollaan kymmenen joukossa. Tällä hetkellä ei vaan jotenkin sytytä edes mahdollinen playoffeihin pääseminen.
Tänään alkoi jo oikeistaan meidän omat playoffit ja peliesitys oli sanalla sanoen paska. Mistä minun kuuluisi fanina tämäniltaisessa innostua? Oltiin ihan jaloissa koko ilta vastustajaa vastaan joka pelasi eilen. Kahden viimeisen erän Malikin torjunnat sormilla laskettavissa.
Miten meni tänään sinun mielestäsi, Hölö?
Hölö heittää, mentiin eteenpäin taas ja ei ollut ehjä 60min. mitä me haetaan. Jatketaan tarinaa jne.Miten meni tänään sinun mielestäsi, Hölö?
Mä oon miettinyt tätä että mikä on Niemelän rooli tässä. Joka pelissä otteluiden ensimmäiset vaihdot ollaan oltu ihan vastaantulijoita, vaikka kentällä on Jasekin tai Björnisen kentät joiden pitäisi olla ne meidän syömähampaat. En tiedä jääkö Hölöllä otteluihin valmistautuminen jotenkin huonoksi vai mikä on. Mä en ole ikinä päässyt oikein sisälle siihen miten jotkut pelaajat eivät saa itse valmistettua itseään peleille.. Mulle on aina riittänyt tietyt omat rutiinit ja numero selkään niin olen valmis. Tietty hyvällä fiiliksellä on suuri merkitys, se tuo rentoutta suoritukseen.Miten meni tänään sinun mielestäsi, Hölö?
Sama fiilis oli Montrealilla varmaan 2021 kun joukkue meni selkeästi heikoimpana jenginä jatkopeleille ja kappas, finaaliin asti. Sitä mä odottaisin, kun vaan sinne päästäisi..No näinhän siinä "valitettavasti" kävi, nyt kun Ilves voitti. Toivon toki jatkossakin joukkueeni voittoa, mutta just nyt fiilis on sellanen että puolivälierät on meidän mestaruus.