Nämä tamperelaisia vastaan olleet pelit. Olin pari päivää täältä pois, ihan vaan rauhoittaakseni itseäni, etten lähde mukaan siihen negatiivisuuteen kun tiesin että täällä on haukuttu ylivoima, Brädi, Kivenmäki ja nämä muut klassiset sylkikupit ja joo, sitähän tää viestiketju oli :D
Kuten täällä, taisi olla Wenzel, sanoi että Tappara oli julman kliininen, perus-Tappara joka jauhaa ja tekee sen mitä pelissä tarvitaan. Siellä on suunnilleen jokainen pakki EHT-tasoa, kenttäpelaajissa on älyttömästi sitä klassista voittamisenkulttuuria ja kokemusta. Tappara ja Jyp [tätä ja edellistä kautta lukuunottamatta] on siinä ärsyttäviä että ne jauhaa sitä omaa peliään ja sitä ei saa sekoitettua tai rikottua, se on niin syvällä siellä jossain ja siihen saadaan mukaan uusia jätkiä jotka oppivat sen saman pelin siinä. Jyp mokasi tän, ei alkanut uudistamaan silloin kun runkopelaajat oli vielä parhaassa iskussaan vaan aina mentiin vuosi vähän pyhällä uskolla eteenpäin samoilla ukoilla.
Ilves-matsi.
Ensinnäkin, mä liikutuin tästä Teemun päivästä, siinä iso karvainen mies kyynelehti sohvalla [joo, oon herkkis], mutta juuri nämä tapaukset mun mielestä yhdistää koko Pelicans -yhteisöä. Hienoa että tuollainen järjestettiin, suuri kunnioitus sen mahdollistajille. Tällainen ei ole sinänsä iso homma järjestää, mutta kertoo faneille että heitä arvostetaan ja että heidät huomioidaan. Ja samalla tulee mieleen että kaikkien lähtökohdat eivät pakosti ole edes niin hyvät kuin monella saattaa olla, mutta me kaikki ollaan silti osa samaa yhteisöä.
Sitten peliin. Itse pelistä tuli se kolme pistettä kovalla taistelulla. Mä taputin sohvalla kun Kangasniemi heittäytyi pitkän vaihdon jälkeen viimeisillä voimillaan holtittomasti kiekon eteen tilanteessa jossa kiekko näytti menevän jo takakulmaa kohti, se vaan halusi estää vastustajan maalin. Siinä tuli sitä johtajuutta teolla, mitä varmaan taikurilta ei sanallisesti kauheasti tule.
Palatakseni tähän Teemuun.
Mä haluaisin ostaa Teemulle ensi kaudelle kausikortin, jotta hän pääsisi peleihin aina halutessaan eikä se ainakaan jää lipusta kiinni ja aion tästä olla toimistoon yhteydessä, tai jos täällä on joku joka näitä hoitaa, voi pistää mulle yksityisviestiä.
Hän käy varmaan saattajan kanssa peleissä? Löytäisikö täältä halukasta tai halukkaita ostamaan toisen kausikortin myös hänen saattajalleen?