Ne on vaan ne viikset. Mulla on toi sama.KANSALLISSANKARI!
Tämä mies saa minutkin epäilemään seksuaalista suuntautumistani.
Eipä tullutNo sieltä joku Juhis tulee ja vetää kaikki veivii ja Ouluun 2p.
Vittu mulla alkaa tulla korvista tää sun itkeminen joka vitun asiasta7 lisäaikatappio putkeen luvassa, saatiin sentään 1p ja Kärpät jäi ilman 3p.
MÄ ITKEN
En ole muuten varmaan ikinä, siis ikinä vuodattanut kyyneltä pelkän runkosarjaottelun voiton takia!
Hyvä matsi, tulos oli se oikeastaan "minimi plus", mutta oli hyvä matsi katsella, mä tykkäsin ainakin.
Jos se vielä tästä, tai, kyllä se tästä.
Juu pelaa varsinkin jos ollaan tappiolla… voisivat pelata mielestäni hiukan lyhyempiä..Tuli katsottua matsia vika kymppi + jatkoaika. Pelaako Jasek ja Smejkal aina noin helvetin pitkiä vaihtoja?
Pelicansilta hienosti pelattu tasoitusmaali ja Niemelältä hyvää reagointia laittaa tulikuuma Bjööninen ampumaan rankkaria.
Joo Jasekin ja Smejkalin osalta nämä ylipitkät vaihdot kyllä ollut vitsaus.Tuli katsottua matsia vika kymppi + jatkoaika. Pelaako Jasek ja Smejkal aina noin helvetin pitkiä vaihtoja?
Pelicansilta hienosti pelattu tasoitusmaali ja Niemelältä hyvää reagointia laittaa tulikuuma Bjööninen ampumaan rankkaria.
Juu pelaa varsinkin jos ollaan tappiolla… voisivat pelata mielestäni hiukan lyhyempiä..
Aina saa olla erimieltä.Uskallan olla eri mieltä. Viimeiset minuutit pelaa kuumat kentät. Paremmalla onnella Smejky ja Jasek olisivat voineet tehdä 1-2 maalia tänään.
En tiedä, mutta siis toivon ettei pelaa täällä ensi kaudella. Lähinnä Hanun itsensä kannalta, ansaitsee paikkansa kirkkaammista valoista meren toiselta puolelta. En tiedä riittääkö vielä siellä, mutta ehdottomasti toivon jotta pääsee sinne tavoittelemaan unelmaansa.Paljonko pitää lyyä rahaa tiskiin, että Hannes pysyy ensi kaudellakin Lahessa? Ei tuollaisia pelaajia synny varsinkaan Lahteen kuin ehkä yksi tuhannessa vuodessa.
Hyvinkin voi johonkin päästä 3/4 kentän keskelle kokeilemaan ainakin. Eri asia sitten lähteekö siellä rokkaamaan. Toki joku SHL/Sveitsi myös ihan mahdollistaEn tiedä, mutta siis toivon ettei pelaa täällä ensi kaudella. Lähinnä Hanun itsensä kannalta, ansaitsee paikkansa kirkkaammista valoista meren toiselta puolelta. En tiedä riittääkö vielä siellä, mutta ehdottomasti toivon jotta pääsee sinne tavoittelemaan unelmaansa.