Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 672 643
  • 36 474
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Memphis May Fire - Heavy Is The Weight feat. Andy Mineo




Fiilasin näitä lyriikoita aika vahvasti viime marraskuun burnoutini aikana. Mun työstressi ehti yltyä niin pahaksi että mun selkä kirjaimellisesti säteili hermokipua joka jatkui melkein viikon vielä siitäkin eteenpäin kun olin ottanut saikkua. Painotaakka harteillani oli sananmukaisesti raskas silloin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic




Hah. Kolmas kerta jo kun sain pelin lopetettua.

Edit. Silti peli on aina jostain syystä jatkunut.

Ei näitä pelejä pysty fyysisesti lopettamaan niin kauan kuin pelaajien pelaaja @Redrose jaksaa vääntää muidenkin väsyneitten puolesta.

Mäkin oon koittanut heittää tavupeliin lähes "mahdottomia" mutta hän ei tunne näissä sanaa mahdoton ;)

Muse - Supermassive Black Hole

 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei näitä pelejä pysty fyysisesti lopettamaan niin kauan kuin pelaajien pelaaja @Redrose jaksaa vääntää muidenkin väsyneitten puolesta.

Mäkin oon koittanut heittää tavupeliin lähes "mahdottomia" mutta hän ei tunne näissä sanaa mahdoton ;)

Muse - Supermassive Black Hole


Onhan tämä peli jo sääntöjen mukaan loppunut varmaan useammankin kerran. Noihin vaan on sääntöjen puitteissa mahdoton jatkaa, missä on bändin ja biisin nimessä yksi sana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onhan tämä peli jo sääntöjen mukaan loppunut varmaan useammankin kerran. Noihin vaan on sääntöjen puitteissa mahdoton jatkaa, missä on bändin ja biisin nimessä yksi sana.
No Vintsukka ainakin spämmi tänne aikoinaan sellasen määrän idolinsa Peitsamon Karin tuotantoa, että jos tässä joidenkin tiukkojen sääntöjen mukaan pelattaisiin, niin peli olisi mennyt poikki jo aikapäiviä sitten. Tää biisipeli on käytännössä ainut palstapeli mitä jaksan enää nykyisin harrastaa muutenkin kuin tylsyyden tappajana ja tämäkin pitkälti siksi että olen musaihminen. Pidinhän mä tosin tästäkin ketjusta pitkään taukoa, jolloin täällä rellesti enimmäkseen Redrosen lisäksi @Jyväsjemmari sekä satunnaisesti @CuJo#31 ja @Canis Lupus
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös