Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 715 244
  • 37 060

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Judas priest evening star

Tää ketju olisi loppunut mahdottomuuteensa, jos kaikkia sanoja ei saa käyttää. On nimittäin bändejä, joiden nimessä on pelkkä verbi ja jos biisissäkin on pelkkä verbi (esim. run), niin ei siitä voi muodostaa mitään sääntöihin sopivaa. Jos ollaan oikein tarkkoja, niin sulla olisi pitänyt olla tuon star-sanan tilalla stars.

Evening Star - A Dying World


 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tää ketju olisi loppunut mahdottomuuteensa, jos kaikkia sanoja ei saa käyttää. On nimittäin bändejä, joiden nimessä on pelkkä verbi ja jos biisissäkin on pelkkä verbi (esim. run), niin ei siitä voi muodostaa mitään sääntöihin sopivaa. Jos ollaan oikein tarkkoja, niin sulla olisi pitänyt olla tuon star-sanan tilalla stars.

Evening Star - A Dying World


Megadeth - Set the world afire



Öö mä tota laitoin tohon ton linkin tähän ketjuun vahingossa, kun olin silloin puhelimella ja se jäätyili, painoin jotain väärää nappia. Samasta syystä en saanut sitä myöskään korjattua. Ei ollut tarkoituksena viitata ketjun avaajan kirjoittamiin sääntöihin tai sellaista.

Minun tulkintani mukaan sama sana se on, mutta vain yksikössä eikä monikossa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Megadeth - Set the world afire



Öö mä tota laitoin tohon ton linkin tähän ketjuun vahingossa, kun olin silloin puhelimella ja se jäätyili, painoin jotain väärää nappia. Samasta syystä en saanut sitä myöskään korjattua. Ei ollut tarkoituksena viitata ketjun avaajan kirjoittamiin sääntöihin tai sellaista.

Minun tulkintani mukaan sama sana se on, mutta vain yksikössä eikä monikossa.


OK. Paina seuraavalla kerralla Poista-nappia ja laita viestisi uudelleen. Mutta hyvä on keskustella joskus myös niistä säännöistä.
Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World (Official video)


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös