Nyt pitää muistaa legendaa, vielä eläessään: Eric Clapton - Autumn Leaves
Me like. Tässä wanna be Elvis (, myöhemmin on...parempi, etten sano mitään: Red Hot Chili Peppers - Dani California
Me like. Tässä wanna be Elvis (, myöhemmin on...parempi, etten sano mitään: Red Hot Chili Peppers - Dani California
Jep, jatkoajan lagi tuplas postit. Poistin se toisen. Kesäbiiseistä puheen ollen: Inner Circle - Sweat (A La La Long)The Style Council - Long Hot Summer (Extended/ Full/ 12 Inch Version) - YouTube (kesäbiisien aatelia)
p.s. Sulla tuli toi biisi kahteen kertaan. Poista toi jälkimmäinen, koska mä tägäsin siihen ekaan.
Jep, jatkoajan lagi tuplas postit. Poistin se toisen. Kesäbiiseistä puheen ollen: Inner Circle - Sweat (A La La Long)
Mielenkiintoinen. Olispa sanoja enemmän. Tässä mun tän yön viimeinen, josta tykkään: Three Days Grace - HomeMogwai - Yes I Am A Long Way From Home - YouTube (Post rock/Space rockia Skotlannista)
Mielenkiintoinen. Olispa sanoja enemmän. Tässä mun tän yön viimeinen, josta tykkään: Three Days Grace - Home
RAMONES - I Wanna Be Your Boyfriend - YouTubeMarillion - Three Minute Boy - YouTube (yksi mun ehdottomista lempparibändeistä)
Kari Peitsamo - A New Kazoo - YouTubeTwelfth Night - First New Day - YouTube