Tijon - Blue and Orange (Black and Yellow NYC REMIX) - YouTube
Biisi on aivan kakkaa mutta nimi on hieno, sininen ja oranssi, kuinka kaunis väriyhdistelmä tuo onkaan.
The Courteeners - That Kiss - YouTubeKiss: Creatures Of The Night
Hieno biisi, klassinen albumi.
The Courteeners - That Kiss - YouTube
Nuokin mansesterilaiset taisivat olla joskus seuraava suuri juttu, mutta jäi kai vähän suutariksi. Oli kyllä muutamia hyviä biisejä.
Alicia Keys: If I Ain´t Got You
Alicia Keys oli kyllä tosi kova aikoinaan. Nyt on keskittynyt kaikkeen joutavanpäiväiseen, kuten meikkaamattomuuteen ja siitä hössöttämiseen.
Aerosmith: You See Me Crying
Kovin Aerosmith-balladi Dream Onin ohella, bändin kultaiselta 70-luvulta tietenkin. Tylerilta upeaa tulkintaa ja hienot mahtipontiset orkesterisovitukset. Kyllä sitä ihminen jaksaa vuodesta toiseen ihmetellä, miten paljon tyylikkäämmin hommat tehtiin 60- ja 70-luvulla.
Robert Plant and The Band of Joy - Ramble On - 02-09-2011 - Nashville, TN - YouTube
Hammer of the gods eli Tampereen Tappara.
Led Zeppelin - That's The Way (HD) - YouTube
Pienin yhteinen nimittäjä eli mennään yli siitä mistä aita on matalin sinun tyyliisi. Kannattaa tsekata ketjun aloitussivu jossa kerrotaan säännöt.
Jos sääntöjä noudatettaisiin pilkuntarkasti, tänne kirjoittelisi lähinnä palstaveli @bebeto. Täällä on nimittäin yleensä aika hiljaista. Yleensä tänne kirjoittelevat samat naamat.
Jos tämä ketju halutaan pitää elävänä, niin silloin pitäisi nimenomaan olla aika salliva linja sääntöjen suhteen. Minä en esimerkiksi jaksaisi lähteä uusille tulijoille nillittämään siitä, jos nämä eivät nyt noudata sääntöjä niin viimeisen päälle.
Mutta jäämme nyt odottamaan viestiä, joka täyttää säännöt. Voit minun puolestani @bebeto kirjoittaa sen itsekin, kaksi peräkkäistä postausta samalta kirjoittajalta ei haittaa minua.
The Offspring - Way down the lineLed Zeppelin - That's The Way (HD) - YouTube
Pienin yhteinen nimittäjä eli mennään yli siitä mistä aita on matalin sinun tyyliisi. Kannattaa tsekata ketjun aloitussivu jossa kerrotaan säännöt.