Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 652 225
  • 36 116

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lisää kuluneen viikon livekokemuksia
Eivør - Rain
Kun kävin kaksi kertaa peräkkäisinä kesinä Färsaarilla kymmenkunta vuotta sitten, lähti sieltä mukaan Human Child-albumi. Näemmä muutama muukin Suomessa on tästä daamista kuullut, kun Tavastia oli hyvällä täyttöasteella keskiviikkona.

Roxette: Queen Of Rain


Tosi teiniä. Sille imatralaiselle mimmille, jonka kanssa pussailtiin ja luvattiin kaikkea. Voisi varmaan nähdä Kulmilla. Mä menin sit Kouvolaan jne.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
New Order - True Faith
Mitä helvettiä? Kirjoitin melkein "New Hasselhoff". Hoi, joku juuri bändilleen nimeä kaipaava. Saa käyttää.

Faith No More: Ashes To Ashes

FNM:n paras biisi, vaikka osuu vähän vaisummalle levylle. Tässä on kaikki ne syyt, miksi FNM on niin hieno bändi. Pattonin upea ääni, hienot melodiat, raskaasta mätöstä tunnelmointiin taipuva soitto jne.

Aivan vitun kova.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Joss Stone: Don´t Cha Wanna Ride


Kyllä! Samaa mieltä! Oon digannut ekasta levystä lähtien. Faniuden huipennus tuli viime kesänä, kun pääsin pitämään Jossia kädestä kiinni, kun hän tuli yleisön joukkoon. Ihana, kaunis nainen myös lähietäisyydeltä.

Tuon jälkeen voisi mies kuolla onnellisena :D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joss Stone: Don´t Cha Wanna Ride

Kyllä! Samaa mieltä! Oon digannut ekasta levystä lähtien. Faniuden huipennus tuli viime kesänä, kun pääsin pitämään Jossia kädestä kiinni, kun hän tuli yleisön joukkoon. Ihana, kaunis nainen myös lähietäisyydeltä.

Tuon jälkeen voisi mies kuolla onnellisena :D
T'Rex - Ride a White Swan

Siellä Porissa Joss kai coveroi Jenni Vartiaistakin. Oli äsken aika kröhöm eroottisessa asussa esiintymässä Tavastialla. Jenni siis. Mutta se tuleva levy on varmaan paskaa. Siellä kuultu uusi biisi Monologi oli kamala ja se Turvasanakin aika huono.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
T'Rex - Ride a White Swan

Siellä Porissa Joss kai coveroi Jenni Vartiaistakin. Oli äsken aika kröhöm eroottisessa asussa esiintymässä Tavastialla. Jenni siis. Mutta se tuleva levy on varmaan paskaa. Siellä kuultu uusi biisi Monologi oli kamala ja se Turvasanakin aika huono.

T. Rex: Children Of The Revolution

Jatketaan tällä, koska Marc Bolan on minustakin vitun kova.

Kyllä, Joss lauloi paperista Jenniä, ja yllättäen Jenni tuli sen jälkeen lavalle. Oli minusta ihan mahtava hetki. Ja mahtavia ovat olleet ne Jennin vappukeikatkin, kun olen ollut niitä katsomassa.

Tänään kaikki on ihanaa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös