Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 735 596
  • 37 833
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
5 biisiä enää jäljellä. Viimeinen biisini sisältää sanan You. Käyttäkää sitä, niin pääsen kunnialla loppuun.

Drive - In Fact It Was You


Queen - We Will Rock You



Jos vaan jaksat valvoa (sun rytmin tuntien miksei?) niin hoidetaan homma kotiin jo tänä yönä!

PS. mua oikeesti pelotti koko viikon että missaan sun hienon merkkipaalun ton typerästi hankitun kirjotuskiellon takia :D
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Queen - We Will Rock You



Jos vaan jaksat valvoa (sun rytmin tuntien miksei?) niin hoidetaan homma kotiin jo tänä yönä!

PS. mua oikeesti pelotti koko viikon että missaan sun hienon merkkipaalun ton typerästi hankitun kirjotuskiellon takia :D

Mulle tulee toinenkin merkkipaalu täyteen 20 000 viestiä. Siksi en vielä kirjoittele muihin ketjuihin.

IQ - You Never Will


 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tää on meikäläisen biisi nro 10 000 ja se on samalla viimeinen.
Kiitos kaikille! Tämä biisi on vanha, johon ihastuin yläasteikäisenä (tosin se oli keskikoulu silloin).

Led Zeppelin - Thank You


Kiitos @Redrose sinullekin näistä varmaan lähemmäs viidestä vuodesta mitä ollaan vaihdettu biisejä ja onnittelut kymppitonnista tässä ketjussa! Olen kohtalaisen varma että olet ensimmäinen jatkoaikalainen kenellä on missään ketjussa 10 000 viestiä.

Sunrise Avenue - Thank You For Everything



Edit: Puhun ihan höpöjä. Aloitin näköjään tätä foorumipeliä pelaamaan jo loppuvuodesta 2018 ja sinä luultavasti sitäkin aikaisemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos @Redrose sinullekin näistä varmaan lähemmäs viidestä vuodesta mitä ollaan vaihdettu biisejä ja onnittelut kymppitonnista tässä ketjussa! Olen kohtalaisen varma että olet ensimmäinen jatkoaikalainen kenellä on missään ketjussa 10 000 viestiä.

Sunrise Avenue - Thank You For Everything



Edit: Puhun ihan höpöjä. Aloitin näköjään tätä foorumipeliä pelaamaan jo loppuvuodesta 2018 ja sinä luultavasti sitäkin aikaisemmin.

Alanis Morissette - Thank U​



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös