Jyväsjemmari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, D Team
Opeth - The Lotus Eater
Alkaa ny tulemaan haastetta peliin nääs.
Opeth - The Lotus Eater
Alkaa ny tulemaan haastetta peliin nääs.
Pharrell Williams - Happy
Siis ei vittu laitanks mää tänne nykypoppia voi saatana.
Iloisuudesta kertovasta Pharrell Williamsin radiohitistä yhteen surullisimmista biiseistä jotka ovat soittolistalleni löytäneet matkan varrella.
Flipsyde feat. Piper - Happy Birthday
Siis mää oon kyl nähny ton ja tiiän ton. Onhan se aika surullista. ei voi mitään. Eiks tää oo jostai semmosesta että kato jonkun lapsi kualee johonkin? niinkun lapsena? vittu mää itken .
Tässä on nelikymppisten eronneiden isien anthemi
Mudvayne - Happy?
Tässä yksi Poetsin ylivoimaisesti erikoisimmista biiseistä. Lyriikoiden läpi opettelu ei vie muuten kauaa vaikka kuulisit tämän ensimmäistä kertaa.
You knew I'm a psycho
I told you I'm a psycho
Cos really I'm a psycho, psycho, psycho
Violent schizophrenia
You know I'm gonna get ya
The Happy Song tosiaan hämäävästi tämän kipaleen nimi.
Mää kuuntelen kyl tuata parhaillaan mut en oikeen menis lupaamaan et siitä mittää ymmärtäisin.
Opeth - Demon Of The Fall
Ny pistit pahhan mut elä hätäile, miä pelastan. Jyväskyläläiselle metallilla.
Swallow The Sun - These Woods Breathe Evil
Minäpä jatkan saksalaisella progella.
RPWL - Breathe In, Breathe Out
Saksalaiset tekköö kyl välil hianoo musiikkia mut onhan se välil paskaa. Saksaa mie ymmärrän et sitäkin tulloo joskus kuunneltua ettei nyt tule sellasta englanninkiälistä mieleen mit mieki ymmärtääsin ni laatetaas tätä.
Judas Priest - Out In The Cold
Saksalaiset tekköö kyl välil hianoo musiikkia mut onhan se välil paskaa. Saksaa mie ymmärrän et sitäkin tulloo joskus kuunneltua ettei nyt tule sellasta englanninkiälistä mieleen mit mieki ymmärtääsin ni laatetaas tätä.
Judas Priest - Out In The Cold
Tässä sitten lisää saksalaista, tällä kertaa progemetallia.
Vanden Plas - Cold Wind
Hetken luulin pääseväni jo vihdoin laittamaan tämän hetkistä lempimusiikkiani vaan ei, tämä yö on näköjään kirottu sen toiveen suhteen. Pistetään sitten legendaarista Skorpparia
Scorpions - Wind Of Change
Pitipäs bootata tämä masiina, kun äänet hävisivät. Onneksi tulivat takaisin eli jatketaan wanhalla brittimusalla, joka on tehty meikäläisen kouluvuosina.
Ten Years After - I'd Love To Change The World
Kaunis klassiiko mun nuoruudesta. Mä jopa osaan soittaa sen pianolla vieläkin.
Simon And Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Niitä nappeja on pianossa niin perkeleesti etten mää oo ikinä oo ymmärtäny miten joku osaa painaa just niitä oikeita. Ihan rakettitiädettä tai jottai magiaa tai jottai.
Opeth - Bridge Of Sighs
Kauniit biisit jatkuvat, koska mä oon vähän surullinen, kun toi korona jyllää tuolla ulkona. Onneksi en ole sitä vielä saanut.
Mazzy Star - Look On Down From The Bridge