Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 712 807
  • 37 008

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Andromeda - Periscope

Drake Bell - Up Periscope


Ai minkä sääntöjen? Jumanperkele, täällä on saatana tavuista jatkettu, Kirkaa on jatkettu Kirkalla, jamia vittu Jamaicalla ja nyt minä rikon sääntöjä? Lähe meneen.

Uuh. Benicio osaa jo kirosanoja.. Mitäpä jos vetäisit hetken happea ja mietit sitten uudemman kerran mitä sä luulet tällä kiukkupuuskalla saavuttavasi. Jos tekee mieli mököttää tai muuten olla kiukkupussi niin Vitutusketjut ynnä muut odottavat viestejäsi. Tässä ketjussa vain hymyillään ja ollaan kivoja toisillemme :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uuh. Benicio osaa jo kirosanoja.. Mitäpä jos vetäisit hetken happea ja mietit sitten uudemman kerran mitä sä luulet tällä kiukkupuuskalla saavuttavasi. Jos tekee mieli mököttää tai muuten olla kiukkupussi niin Vitutusketjut ynnä muut odottavat viestejäsi. Tässä ketjussa vain hymyillään ja ollaan kivoja toisillemme :)

Syvä vasta-uuh. Mitäpä luulit tällä purkauksella saavuttavasi? Minua syytettiin sääntörikkeestä, johon kai olen oikeutettu vastaamaan? Mähän hitto soikoon laitoin oikein lallatilallatilaakaikillaonihanaahassutellaankaikkiyhdessä lennon -> tähdenlennon, ja heti alkoi mutina. Säkö sen nyt sitten määräät millaisia viestejä tähän ketjuun saa kirjoittaa? Ja mistä helvetistä sä sen tiedät että mä muka mököttäisin tai olisin kiukkupussi. Mähän olen kiva!

-OO- kirjoitti:
Eric Clapton - Bell bottom blues
Unborn-Sf - Bottoms up
 
Viimeksi muokattu:

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
All That Remains - Two Weeks

Queens of the Stone Age - Everybody Knows That You're Insane


Syvä vasta-uuh. Mitäpä luulit tällä purkauksella saavuttavasi? Minua syytettiin sääntörikkeestä, johon kai olen oikeutettu vastaamaan?
Spektaakkelimainen vasta-vasta-uuh! Mä kuvittelen saavuttavani sen että sä ymmärrät että vain pienet miehet rutisevat pienistä asioista ja isot miehet vain isoista. Jos vuodatus alkaa kun "aakkosleikissä" kärsii vääryyttä niin arvaa kumpaan ryhmään kuuluu?

Säkö sen nyt sitten määräät millaisia viestejä tähän ketjuun saa kirjoittaa?
Joo, mä määrään. Tai sitten se "henki", jossa tämä ketju on edennyt ennen kuin mister Benicio alkoi leikkimään negatiivitaavia.

Ja mistä helvetistä sä sen tiedät että mä muka mököttäisin tai olisin kiukkupussi.
Sen voi hyvin selvästi havaita sun viesteistä.

Mähän olen kiva!
Tottakai sä olet! Me kaikki olemme! Siinä on vain sellainen ero että sä tunnut tekevän kaikkesi ettei tämä piirre näy sun viesteissä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Spektaakkelimainen vasta-vasta-uuh! Mä kuvittelen saavuttavani sen että sä ymmärrät että vain pienet miehet rutisevat pienistä asioista ja isot miehet vain isoista. Jos vuodatus alkaa kun "aakkosleikissä" kärsii vääryyttä niin arvaa kumpaan ryhmään kuuluu?
Hah! Kumpaan itse koet kuuluvasi, kun rutiset, vaikket ole edes kokenut vääryyttä?

Ja on kyllä melko uskomatonta, että pidät sääntöjen mukaista pelaamista jotenkin negailuna, ja samassa viestissä heti rikot ketjun avaajan laatimia sääntöjä. Onko se nyt sitten tämän "hengen" mukaista? En nyt siis jatka tuosta QOTSA:sta.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hah! Kumpaan itse koet kuuluvasi, kun rutiset, vaikket ole edes kokenut vääryyttä?

Ja on kyllä melko uskomatonta, että pidät sääntöjen mukaista pelaamista jotenkin negailuna, ja samassa viestissä heti rikot ketjun avaajan laatimia sääntöjä. Onko se nyt sitten tämän "hengen" mukaista? En nyt siis jatka tuosta QOTSA:sta.

Lapilahden Linnut : Vanha suomalaisten poikain vitutuslaulu
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja sitten jatketaan, ja lopetetaan lapsellinen pelleily.

The Shadows - God Only Knows

Katsos, yleensä pyrin katsomaan pari viestiä taaksepäin mutta nyt en huomannutkaan että meillä on joukossa humööristi. Toivottavasti hänen pippelinsä venähti edes muutaman millin tuon ansiosta.

The Hellacopters - By the grace of God
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös