Hentunen kyllä yrittää ja yrittää, mutta kyllä maalejakin pitäisi jo tulla. Syöttöjä on mukavasti 15 tai 16.
Kyllä se maalipurkin korkki aukeaa, kun Härkä saa laukausten ajoituksen kohdalleen, eikä hätäile laukauksia lähimmän vastustajan jalkoihin.
Hentunen kyllä yrittää ja yrittää, mutta kyllä maalejakin pitäisi jo tulla. Syöttöjä on mukavasti 15 tai 16.
Pirnes leikkaukseen, vakuutuksesta rahat ja Daniel Corso sisään. :)Voisi hyvin mennä sinne leikkaukseen vaikka nyt... Samapa tuo vaikka olisi loppukauden sivussa...
Jos Massi-Esa oikeasti naputtaa jossain Bluesissa ensikaudella 70 pojoa, ja toteaa että mukava pelata kun on olkapääkin kunnossa, niin minulta oikeasti hajoaa naama. :)
Valitettavan vähän Pirnestä on voinut tällä kaudella kehua, mutta kyllä lämmitti kunnon taklaus Latvalaan ja sen jälkeinen miehekäs hanskausvoitto Brocklehurstista. Pelikaanin sulkien vielä lennellässä ympäri jäätä, Mäki iski voittomaalin. Hienoa toimintaa Esalta olkoonkin että ei niin tavanomaista.
Valitettavan vähän Pirnestä on voinut tällä kaudella kehua, mutta kyllä lämmitti kunnon taklaus Latvalaan ja sen jälkeinen miehekäs hanskausvoitto Brocklehurstista. Pelikaanin sulkien vielä lennellässä ympäri jäätä, Mäki iski voittomaalin. Hienoa toimintaa Esalta olkoonkin että ei niin tavanomaista.
Mun mielestä Pirnes muutenkin pelasi kohtuu energisesti eilen. Jos tuolla tavalla jatkaa niin hyvä, sillä oli yksi parhaista vaikka pelasi vain puolet pelistä ja jäi ilman tehoja.
Ja en mä olisi uskonut että Essi voi dominoida tappelua, ihan päällikkö matsi vaikka hyvät lyönnit eivät ehkä ihan perille saakka menneetkään.
Minulla on vähän sellainen kutina, että kun "essi" on vähän niin kuin SM-liigan yksi "tähti" ja hän on todistanut että osaa pelata, niin runkosarjassa mies on nyt vähän surffailut, mutta kun tosi pelit alkaa niin Pirnes tulee varmasti pelaamaan hyvin.
"kun pelit kovenee, kovat alkavat pelata"...
Minulla on vähän sellainen kutina, että kun "essi" on vähän niin kuin SM-liigan yksi "tähti" ja hän on todistanut että osaa pelata, niin runkosarjassa mies on nyt vähän surffailut, mutta kun tosi pelit alkaa niin Pirnes tulee varmasti pelaamaan hyvin.
"kun pelit kovenee, kovat alkavat pelata"...
Totta. Kauppinen on pelannut uransa parhaat hetket pudotuspeleissä, Hentunen pelasi joskus ihan hyvän MM-välierän Venäjää vastaan, Lasak torjunut Slovakialle kultaa ja Lahtea selkeämpää play-offpelaajaa saanee tästä valtakunnasta tovin hakea, jos naapurin Villeä ei lasketa.Ja...
En tiedä arvauksen hyvyydestä, mutta jotenkin tuo kotikaupunkinsa joukkue vaikuttaisi sopivalta. Siellä on kärkisentterien sopimukset loppumassa ja Pirneksen uranäkymät ovat sen suuntaiset, että Kärpät voisi olla ainoa seura, joka hänelle olisi edelleen valmis maksamaan huippupelaajan palkkaa.Mikähän muuten voisi olla Pirneksen ensi kauden osoite? Kellään heittää hyvää arvausta?