Huomasin aamutuimaan että pankkitililtäni oli lähtenyt menemään 29,95$ 27.12 ja sama summa 1.12. Firman nimi on Scoresense ja googletuksella selviää kyseessä olevan jonkinlainen huijaus. Tililtäni on mennyt 24.11 yhden dollarin suuruinen maksu kyseiselle yritykselle, jota en muista maksaneeni. Firman sivujen mukaan minulla pitäisi olla tunnukset palveluun ja tilauksen tiedot sähköpostissani, mutta mitään ei löydy mistään eikä sivujen käyttäjätunnuksen palautus tunnista yhtäkään sähköpostiosoitteistani. Tiedostan että tuo joulukuun ensimmäisen päivän raha on mennyttä mutta voiko tuon 27.12 vielä katevaraus-tilassa olevan maksun jotenkin peruuttaa? Miten voin estää tuota automaattiveloitusta menemästä myös ensi kuussa? Riittääkö pelkkä verkkomaksujen estäminen kortilta verkkopankissa?