timmi kirjoitti:
Olin kuulusteltavana Pietarin jäähallin takahuoneessa SuperSix 2005:n yhteydessä. Kaksi mellakkapoliisia otti minut takaapäin kiinni hallin käytävällä ja raahasivat sinne...
Itse jouduin kerran Linda Linella huoneeseen jossa luki Private. Homman nimi oli se, että kaverini edessä oleva penkki oli rikki. Siihen oli laitettu joku lappu ettei saa istua. No anyway lopulta kun laiva alkoi täyttyä, joku 120kg äijä rojahti sille penkille sillä seurauksena että se selkänoja oli kiinni kaverini naamassa. Kaverini vässyköi, mutta itse vaadin äijää poistumaan, mutta se ei auttanut. Tilanne alkoi eskaloitua, jolloin Linda Line tarjoutui siirtämään minut ja kaverini business luokkaan (se reissu oli keskellä viikkoa ja ns. keittoreissu niin sen takia alun perin oli otettu ihan perusliput).
No mentiin Linda Linen skinin perässä, mutta lopulta se ei onnistunutkaan, eikä mitään selitystä tullut. Siinä vaiheessa paloi hihat, kun äijä kusetti ja pyysin henk.kuntaan kuuluvan nimeä, jotta valitan välittömästi Linda Linelle. Skini sanoi nimekseen Marcus Grönholm. No siinä vaiheessa aloin kouluttamaan tuota sarvikuonoa sen suhteen, miten asiakkaita palvellaan (siis koko henk.kunta oli aku ankkaa puhuvia sarvikuonoja, ei yhtään suomalaista ja kaikki näyttivät kgb:n palkkamurhaajilta). Tämä ei neuvostoliittolaisen koulukunnan karpaasille ilmeisesti käynyt, koska hän sanoi, että mennään neuvottelemaan toimistoon. Juttu olikin sitten niin, että 2 sellaista skini lindalinelaista työnsivät herran eli schollin sellaiseen huoneeseen missä luki Private. Ja siellä tönäsivät jollekin kerrossängyn alasängylle istumaan. Ja sitten alkoi uhkailu. Skinit yrittivät uhkailla vaikka millä, mutta lopulta päästivät minut pois, kun en taipunut uhkailuihin.
Sieltä sitten liipasin kaverin kanssa ko. rouskun baariin ja sadatellen temmoin keittoa koneeseen. Siinä sitten kesken kiroilun joku mimmi tuli meitä iskemään ja lopputulos oli se, että se mimmi tuli sieltä välittömästi satamaan saavuttuamme scholl-residenssiin.
Sen jälkeen ei ole tullut Linda Linella vierailtua, mutta monta kertaa on tehnyt mieli mennä porukalla katsomaan olisiko marcus grönholm tai muut skinit paikalla ja niistämään vähän nenää. Suosittelen tuota kgb-laivayhtiötä lämpimästi. Ehkäpä laiva toimii, ehkäpä ei. Ainoastaan paska asiakaspalvelu on varmaa, taattua neuvostolaatua.