En kyllä näe minkäänlaista paikkaa Rasmussenilla tuossa kokoonpanossa. Ässät pelaa parhaita pelejään kun Eric istuu popcornijonossa. Saisikohan sopimusta vielä purettua vaikka Sveitsin kakkosdivisioonan eduksi...
Onko tietoa mikä Rasmusta vaivaa, vai eikö vain mahdu kokoonpanoon?
Nyt kun Maven ei ole tarvinnut hyökätä tämän hintavan jäähdyttelijän rinnalla, on pisteitä taas alkanut tulla. Kun otetaan huomioon että Ässien menestys kuitenkin hyvin paljon riippuu Kivenmäen peliesityksistä, olisi mielestäni ensisijaisen tärkeää heivata Rasmussen pelaavasta kokoonpanosta.
ja antamaan sitä aikaa virittämiseen... Oman puolustuspään pelaamisessa miehellä on vähemmän käyttöä.
...Hirveän nihkeää on kaverin liike
Onko jokin asia muuttunut JYP-pelissä vai mistä lähtien kumpikaan herroista on seissyt siinä maskissa? Mun silmääni ei ainakaan ole osunut että herrat seisoisivat siinä maalivahdin edessä tekemässä maskia. Levosen vertaista maskimiestä ei ole Porissa näkynyt hetkeen...Samaan pystyy myös Mäkinen. Tarkoitin siis hyökkäyspään maalin edustaa, jossa miehelle löytyy tontti, maskimies siis. Alueen hallinta on tosipeleissä kultaakin arvokkaampi. Eli rasse on sellainen täsmänuhjaaja!
Olihan tuo Uusitalo siinä Jyp pelissä ja teki myös Levosmaisia liikkeitä...mm. yritti peittää näkyvyyttä pistämällä käden Tuokkolan maskin eteen ja muutenkin x- hyppelyltä näyttäneellä koomailulla.Onko jokin asia muuttunut JYP-pelissä vai mistä lähtien kumpikaan herroista on seissyt siinä maskissa? Mun silmääni ei ainakaan ole osunut että herrat seisoisivat siinä maalivahdin edessä tekemässä maskia. Levosen vertaista maskimiestä ei ole Porissa näkynyt hetkeen...
Onko jokin asia muuttunut JYP-pelissä vai mistä lähtien kumpikaan herroista on seissyt siinä maskissa?
Rasse oli lauantaina korkeintaan vessan edessä maskissa. Mäkinen sen sijaan ylivoimassa esiintyi, ei tosin maskissa. Mäkisen puukäsillä taidettiin yrittää korvata jotenkin Salmisen/Kuparisen jättämää aukkoa, eipä hommasta tullut juuri mitään. Maalin edessä luulisi Mäkisellä olevan kyllä paikka vapaana, mutta eipä sinne halukkaita tunnu olevan. Enemmän siellä pakkeja nykyään näkyy, mm. lauantainen avausmaali esimerkkinä.
Pelaajat tuskin itse kovasti määräävät roolitustaan kentällä.
Tämän päiväisessä pelissä nostaisin Rasmussenin ehdottomasti Ässien ykköseksi...