Eric Perrinille jatkosopimus!

  • 67 135
  • 198

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kiitos Eki, kiitos JYP.
 
Nyt kannattaisi lukea myös rivien välit. Olen täysin samaa mieltä. Minä vain odotan JYP-faneilta nyt vahvaa spekulointia siitä, miten kaudella 2013-2014 Perrin-Immonen-Hytönen sentterikolmikko alistaa vastustajiaan.

No siis tottakai. Ja tuohon vielä koko Euroopan paras nelossentteri Miika Lahti.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
No siis tottakai. Ja tuohon vielä koko Euroopan paras nelossentteri Miika Lahti.

Jos vitossentteri on viel Jonne Virtanen, niin vastaavaa saa hakea jo NHL:än puolelta.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Eipä taida Ekin perhe tulla mukana, lapsilla alkanut koulu 2 viikkoa sitten.

Facebookista lainattua:
"Right now as you can imagine, I am spending time with my wife and children as much as possible...School has started here for the kids 2 weeks ago.... and going to spend time with my buddies, play some golf and stuff..... But I will be heading to Finland on the 20th...... So, here I come."
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kannattaisi lukea myös rivien välit. Olen täysin samaa mieltä. Minä vain odotan JYP-faneilta nyt vahvaa spekulointia siitä, miten kaudella 2013-2014 Perrin-Immonen-Hytönen sentterikolmikko alistaa vastustajiaan.

Teill kuopijjolaisill o pitket perrintteet keulimisist, joit mestaruussaunois tuppaa tapahtuu. Siihe verrattuna pekulointi perrini-immone-hytöne ketjuloista kölökkyttelee iha asijaa.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Eipä taida Ekin perhe tulla mukana, lapsilla alkanut koulu 2 viikkoa sitten.

Eli käytiinkö neuvottelut jatkosta sittenkin kotona eikä Tynilässä? Ei sen väliä! Kiitos JYP, kiitos Eric - two more years!

Edit: mun mielestä tuo Miccon kommentti oli ihan hauska, oishan tossa kakkossenan menevä aukko ;D
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kannattaisi lukea myös rivien välit. Olen täysin samaa mieltä. Minä vain odotan JYP-faneilta nyt vahvaa spekulointia siitä, miten kaudella 2013-2014 Perrin-Immonen-Hytönen sentterikolmikko alistaa vastustajiaan.

Oisko se spekulointi sitten yhtään sen harhaisempaa kuin joidenkin tiedot siitä, että Ekin jatkosopimukseen vaikutti ratkaisevasti perheen Suomeen tulo? :)
 

Trancey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
Noniin, mahtavaa. Olin ajatellut päivittää fanipaidan Shelleyn jälkeen ja nyt sitten selvä kenet selkään lyön.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Hieno juttu liigan kannalta, että imua riittää. On varmasti kaikkine kuluineen yksi S/M-liigan isoimmista pahveista kautta aikojen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kausarimyyntien ennätyspäivä tänään?

Itsekin ostaisin, jos en viettäisi yli puolta kautta ulkomailla, prkl. Onneksi on Urho TV.

Jännää että Erkki lopulta jättää perheensä jenkkeihin. Ja sitten vielä 2v soppari. Mahtaa olla melkoisen upea vaimo Erkillä kun tähän suostuu! (tai sitten todella surkea, mutta ei mennä siihen..)
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka olenkin luottanut tämän palstan syväkurkkujen vihjailuihin Perrinin jatkosta, niin aina tällaisen uutisen kuuleminen vetää ensikiljahduksen jälkeen miehen mykäksi. Kaksi vuotta oli tietenkin pienoinen yllätys ja tuo uutta uskoa tulevaan. Itseasiassa varsin usella tämän kauden pelaajalla on sopimukset myös ensi kaudesta, mikä ei tietenkään hirmuinen yllätys ole, kun kerran lähes tyhjältä pöydältä lähdetään. C rintaan todellakin, ei sillä etteikö sitä voitaisi antaa oman kylän pojalle, esim. Välivaaralle (ei Koskiselle, please - no offence). Kiitos kiitos tulevista vuosista!!!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vihdoinkin se on julkista. Olihan tästä varmasti moni hajuilla, mutta kuten Anselm Raatokin sanoi, vahvistus on aina vahvistus. Tällä porukalla taidetaan lähteä European Trophya pelaamaan ja liigaa. Huba tullee sitten verorajan jälkeen.

Tämä on hieno päivä.
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Kausarimyyntien ennätyspäivä tänään?

Jännää että Erkki lopulta jättää perheensä jenkkeihin. Ja sitten vielä 2v soppari. Mahtaa olla melkoisen upea vaimo Erkillä kun tähän suostuu! (tai sitten todella surkea, mutta ei mennä siihen..)
Itse nappasin kausikortin viikko sitten, ja pörssitermein tänään salkun arvo kohosi merkittävästi. Mutta tätä salkkua ei myydäkään pikavoittojen toivossa...

Itsekin paasasin pari päivää sitten vaimolle autoa ajaessani, että miksei se Eki nappaa perhettä tänne mukaan ja pelaa pari kautta täällä, onhan(?) Jyväskylässä nyt englanninkielisiä kouluja/luokkia, ja käsittääkseni Suomen koulutusjärjestelmä nyt ei paljoa voi huonompi vaihtoehto olla? Mutta yksityisasioitahan nämä on, ja jos kaikki osapuolet (Eki, Ekin perhe, JYP ja fanit) ovat tyytyväisiä, niin eipä tässä nyt ole kuin voittajia.
 

B-Piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin sitä pitää. Hienoa, että tämän osalta päästiin lopulta odotettuun lopputulokseen. Ja taas mennään. Come on, let's twist again.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Huikea uutinen! Kiitos JYP ja Erkki perheineen :) Kultaa kaivetaan taas keväällä, se on varma!

Toimiston puolella on jo vuodet tehty sellaisia urotekoja, että eikö Seppäselle ja nyt Tynillekin voisi jo patsasta perustaa? Sellainen Batman-Robin-tyylinen ilmestys kompassin kohdalle keskustaan? Tai ehkä luonteva paikka on uuden hallin eteen. Tai mitäs jos louhittaisiin uusi jäähalli Harjun sisään... ja sieltä tunneli kirkkopuiston parkkihalliin?
 

Saint

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei me twistataan. TY Eric!
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pitkäänhän tästä huhuja liikkui että Ericillä sopimus olisi, mutta on se lopulta helpottavaa kuulla varmuudella. Plussana kahden vuoden sopimus tottakai.

P.S. Opelix, joko haluat maksaa viskipullo-velkasi?
 

jyppimies-82

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Upeeta, mahtavaa! Me kaikki tiedettiin tää. Nyt vaan sitten vastaanottokomitea pystyyn, banderollit käyttöön ja osoitetaan Erkille miten tärkeä meidän poika hän on.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Pitkäänhän tästä huhuja liikkui että Ericillä sopimus olisi, mutta on se lopulta helpottavaa kuulla varmuudella. Plussana kahden vuoden sopimus tottakai.

P.S. Opelix, joko haluat maksaa viskipullo-velkasi?

Niin. Elätelläänhän me vielä toivoa ensi kevääksi että meillä olisi liigan kovin sentterikaksikko:). No joo realistisesti ajateltuna luulisin että toimistolla varmistettiin kunnon ykkössena ja ehkäpä se Jaken paluu on vasta Ekin sopimuksen päätyttyä.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPissä ei ole ollut aikaisemmin ulkomaalaista kapteenia (ellei Hauhtosta lasketa turkulaisuutensa vuoksi ulkomaalaiseksi), mutta nyt sen aika lienee lähellä. Ei menisi väärään osoitteeseen!

Toki hyväksyn, jos kapteeni olisi Välivaara tai ylipäätään oma pitkän linjan kasvatti, mutta kyllähän Ekissä on karismaa ja johtajuutta aivan eri tavalla kuin muissa, yhtään muita väheksymättä. Jotkut ihmiset vain ovat luonnostaan karismaattisia olematta kuitenkaan ylimielisiä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
kyllähän Ekissä on karismaa ja johtajuutta aivan eri tavalla kuin muissa, yhtään muita väheksymättä. Jotkut ihmiset vain ovat luonnostaan karismaattisia olematta kuitenkaan ylimielisiä.

Totta kyllä, mutta itse luulen että joukkue saa suomalaisen kapteenin. Kaikki kuitenkin tietää Erkin panoksen kentällä ja kopissa ja väitän, että mies on samanlainen liideri oli C rinnassa tai ei...
 

Baldrick

Jäsen
Onko muut huomanneet saman, että viime peleissä Perrin on vaikuttanut hieman turhautuneelta ja pelaaminen on mennyt hieman väkisin puurtamiseksi? Tämä nyt kulminoitui HPK-pelissä, mutta sitä ennenkin tätä on ollut havaittavissa. Blues peliä en tosin nähnyt, mutta molemmissa Ipa peleissä tämän pystyi huomaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös