Nyt kannattaisi lukea myös rivien välit. Olen täysin samaa mieltä. Minä vain odotan JYP-faneilta nyt vahvaa spekulointia siitä, miten kaudella 2013-2014 Perrin-Immonen-Hytönen sentterikolmikko alistaa vastustajiaan.
No siis tottakai. Ja tuohon vielä koko Euroopan paras nelossentteri Miika Lahti.
Nyt kannattaisi lukea myös rivien välit. Olen täysin samaa mieltä. Minä vain odotan JYP-faneilta nyt vahvaa spekulointia siitä, miten kaudella 2013-2014 Perrin-Immonen-Hytönen sentterikolmikko alistaa vastustajiaan.
Eipä taida Ekin perhe tulla mukana, lapsilla alkanut koulu 2 viikkoa sitten.
Itse nappasin kausikortin viikko sitten, ja pörssitermein tänään salkun arvo kohosi merkittävästi. Mutta tätä salkkua ei myydäkään pikavoittojen toivossa...Kausarimyyntien ennätyspäivä tänään?
Jännää että Erkki lopulta jättää perheensä jenkkeihin. Ja sitten vielä 2v soppari. Mahtaa olla melkoisen upea vaimo Erkillä kun tähän suostuu! (tai sitten todella surkea, mutta ei mennä siihen..)
Kausarimyyntien ennätyspäivä tänään?
Pitkäänhän tästä huhuja liikkui että Ericillä sopimus olisi, mutta on se lopulta helpottavaa kuulla varmuudella. Plussana kahden vuoden sopimus tottakai.
P.S. Opelix, joko haluat maksaa viskipullo-velkasi?
Upeeta, mahtavaa! Me kaikki tiedettiin tää. Nyt vaan sitten vastaanottokomitea pystyyn, banderollit käyttöön ja osoitetaan Erkille miten tärkeä meidän poika hän on.
kyllähän Ekissä on karismaa ja johtajuutta aivan eri tavalla kuin muissa, yhtään muita väheksymättä. Jotkut ihmiset vain ovat luonnostaan karismaattisia olematta kuitenkaan ylimielisiä.