Eric Perrinille jatkosopimus!

  • 67 149
  • 198
Suosikkijoukkue
Arsenal
EP Fan club vaatii: Eric Perrinille jatkosopimus!

Tulee aika usein eksyttyä tuonne HIFK-palstalle ja suoraan sieltä me maalaiset otamme mallimme.

Tässä ketjussa vaaditaan siis jatkosopimusta JYPin kultakypärälle, Eric Perrinille!

Tähän ketjuun osallistumalla liityt automaattisesti EP-Fan Clubiin ja kausikorttisi hinnasta kolmannes käytetään suoraan Eric Perrinin palkan maksamiseen. Jokaisesta erätauolla juomastasi oluesta kaksi euroa käytetään Perrinin perheen lentolippuihin. JYPin Fan Shopin pelipaitoihin painetaan kaikkiin selkään numero 11 ja Valtran säälipleijarivaiheessa lanseeraamat kypärät painetaan Perrinin kunniaksi kultaiseen väriin.

Fan clubin jäsennumerot jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Toistaiseksi lista on lyhyt, mutta sitäkin laadukkaampi:
1. Alvajärven Urho

Seuraavaa ilmoittautumista odotetaan herroilta Seppänen, Tyni ja Holtari, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllä ehdottomasti Perrinille jatkoa, vaikka vaan vuosi tai sitten pidempää jos herra niin haluaa. Eric Perrin on johtaja niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. Voidaan kysyä kuinka paljon esimerkiksi Harri Pesonen on hyötynyt Perrinin ohjeista? Entä muut nuoret pelaajat? Lisäksi olen täysin varma siitä, että Perrinin markkina-arvo on keski-Suomen alueella merkittävä. Täten Eric Perrinin sopimukseen käytettävät rahat tulevat korkoineen seuralle takaisin jollain aikamääreellä.

Eric Perrinille jatkosopimus!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luin otsikon ja hyppäsin ilmaan. Olin jo lähettämässä Seppäsen patsashankkeelle rahaa. Mutta ei se ollutkaan kuin vasta toivomus :(

Oli miten oli, liityn tähän klubiin ehdottomasti. Erkki on huikea pelaaja ja johtaja, sekä JYPin "oma mies". 2v jatkopahvi kouraan kiitos!
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottomasti jatkoa Perrinille. Joukkueen tärkein pelaaja!
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Suosittelen editoimaan vähän otsikkoa, niin monet muut mun lisäkseni eivät avaa tätä topiccia iloisten uutisten toivossa.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Kohta täyttyy kymppi, se on jo saman verran kun katsojia jääpalloliigan ottelussa.

Fan clubin jäsenistö:
1. Alvajärven Urho
2. Humpauttaja
3. Diesel
4. Jusu7
5. Tj
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Taisi Alvajärven Urholle sattua kämmi kun Pakkiparin jätti pois laskuista?

Eli jäsenistö menisi siis:

1. Alvajärven Urho
2. Pakkipari
3. Humpauttaja
4. Diesel
5. Jusu7
6. Tj
7. K-A-L-I
8. Anselm Raato


Erkki on huikea ja todellakin sitä jatkoa sorvaamaan!
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä ketjussa vaaditaan siis jatkosopimusta JYPin kultakypärälle, Eric Perrinille!
Kummitus mukana kampanjassa. Perrinille jatkoa!

Muokkaus: Ehto utopistisen skenaarion varalle: EP-kampanja ei saa millään muotoa vaikuttaa negatiivisesti Hippoksen Kuninkaan kotiuttamismahdollisuuksiin. Immos-Jakke pysyy siis tästä äänestäni huolimatta prioriteettilistani ykkösenä.
 
Viimeksi muokattu:

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Mukana ollaan, numerolla 11 tietty. Ja täältäkin pyyhkeitä otsikosta, ohuesti luulin Erkin jo solmineen sopimuksen. Mutta näin ei ollut, joten:

Perrinille jatkoa!
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ekille jatkoa ehdottomasti! Mulla on jo miehen pelipaita, joten numeron 11 pitää pysyä JYPissä nimellä Perrin tai mä näytän ihan tyhmältä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
No mutta tietenkin ollaan mukana Immosen huhuilusta(ni) huolimatta. Parempi pyy pivossa vai miten se oli! Ilman muuta tätä ei saa jättää kesään asti roikkumaan!
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Itse olin täysin samoilla linjoilla, Ekille ehdottomasti jatkoa! Hieno mies ja hieno pelaaja. JYPillä kyllä vaikuttaisi olevan pullat jo vähän liian hyvin uunissa, vaikkei uskoisikaan, jos voidaan jopa "harkita" kannattaako Ekille antaa jatkoa. Joo, tietoinen olen tuosta Immos-huhuilusta, mutta silti. Kyllähän suurin osa haluaisi nähdä niin Immosen kuin Perrinin JYPissä, ja vielä tietysti myös Hytösen, mutta kaikkea kun ei aina voi saada. Tai jos voi, en tiedä onko se ensinnäkään taloudellisesti järkevää, tai, ja itse asiassa, edes joukkueen kasaamisen kannalta järkevää.

Mutta ei sen enempää tästä, Perrinin pitää jatkaa JYPissä kaudella 2012-13! Listaan vaan mukaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Liitytään kerhoon. Kyllähän Erkki on se tärkein palanen ensi kauden joukkueeseen, ja olisi erittäin tärkeää saada kiinnitettyä kaveri vielä ensi kaudeksikin Jyväskylään!
 

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kerkesin jo luulla että Eric olis oikeasti tehnyt jatkopahvin.

Toivottavasti tekee, vaikka vähän ihmettelenkin miksei sitä olis jo tehty tai julkaistu, jos Jyväskylään jäänti Ericillä mielessä on.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otsikko melkein jo aiheutti sisäisen "JES" huudon kesken työpäivän...

No mutta kuitenkin, jatkoa ehdottomasti! Hieno pelaaja kaikkiaan ja kuuluuhan joukkueen auttaa miehen omaa toivetta toteutumaan, eli auttaa Perriniä kiekkoilemaan JYP:ssä uran loppuun saakka. (hymiö)
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luin otsikon ja hyppäsin ilmaan. Olin jo lähettämässä Seppäsen patsashankkeelle rahaa.
Samma här. Mutta pienen pettymyksen jälkeen tietenkin komppaan ja liityn Ekin jatkosopparia vaativien fanien joukkoon. Laitan kolehtiin kaksinkertaisena kausikorttini hinnan (mulla ei tosin ole kausikorttia) ja oluistani voin maksaa jatkossa viisinkertaisen hinnan (en tosin koskaan juo peleissä alkoholia).
 

Chivas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Chivas ehdottomasti mukana!

Mitat täyttävää ykkösenaa niin moni joukkue etsii joka vuosi, JYPillä se olisi valmiina jo tällä hetkellä. Valot päälle ja jatkosopparia peliin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös