Jokerit, IFK, Kärpät - siinäpä tuo pahuuden akseli.
Täysin samat ajatukset. Ei voi vaan sietää.
Jokerit, IFK, Kärpät - siinäpä tuo pahuuden akseli.
HMV ei käsittääkseni ole epäsympaattisen synonyymi kuten JYPin prosenteista voisi päätellä ihmisten luulevan. Vai onko mestaruuden paino noin suuri?
Lintumäen Kokoomus ja oikeistodemarithan täällä jyrää.HPK ja Jyp.
Ensin mainittu siksi, että kaikki keskustapuolueen hommat vain yksin kertaisesti ovat vastenmielisiä. .
JYPiä alettiin tosissaan inhota sen jälkeen, kun menestystä alkoi tulla.
Mestaruus (se ensimmäinen) nousi kulisseissa sen verran lujaa aikanaan hattuun Kari Tynille, RD:lle ja kumppaneille, että siitähän se lisävirta anti-JYP-liikkeeseen tuli. Itse joukkue on OK mutta toimiston väki ei kaikilta osin. Seppäselle ja Holtarille propsit toki.
nojoo, on mulla tossa allekirjoituksessa vähän ristiriitaista settiä tämän viestin suhteen, mutta antakaa määkin huudan, mäkin olin kännissä.
On olemassa. Minulle Jokerit on melko välimallin joukkue. Pikkuisen keskimääräistä liigajengiä mieluisampi jopa hyvän jokerifanikaverin ja Kekäläisen ansiosta. Taidanpa raapaista oman listaukseni joukkue joukkueelta, paskimmasta vähiten ikävään.Jokerit pitää odotetusti kärkipaikkaa, muussa tapauksessa olisin todella huolissani jos Jokerit ei olisi vihatuin ja rakastetuin. Mitään välimuotoa ei ole olemassa.
Mestaruus (se ensimmäinen) nousi kulisseissa sen verran lujaa aikanaan hattuun Kari Tynille, RD:lle ja kumppaneille, että siitähän se lisävirta anti-JYP-liikkeeseen tuli.
Kyllä minä arvostan tätä JYPin toista mestaruutta enemmän kuin tuota ensimmäistä, nyt JYP sentään pelasi ihan jääkiekolta näyttävää peliä. Pelit olivat välillä jopa ihan viihdyttävää seurattavaa, eikä JYP kytännyt koko ajan virheitä vaan yritti välillä jopa itsekkin rakentaa tilanteita. Propsit siitä. Oikeaan suuntaan ollaan ehdottomasti menossa.
Ei ole kovinkaan kestävää vaatia kiekotonta joukkuetta "tekemään jotain". Kyllä aloitteet on aina ensisijaisesti kiekollisella. Nyt ja vasta.
Mutta minulla on semmonen kutina että JYP olisi kyllä sillon halutessaan pystynyt paljon kiekollisempaan peliinkin, mutta tyytyi kuitenkin vain antamaan kiekon Kärpille ja asettui 5 miehen trappiin. Tästä tässä on kysymys.
Kyse nyt vain oli siitä, että siinä vaiheessa oli aivan yksi ja sama, millä tavalla JYPille tuodaan mestaruus. Kunhan se tuodaan. Ei meillä kannattajilla, joukkueella tai organisaatiolla ollut oikein varaa hienostella, "hyi mikä pelityyli, emmä tommosta mestaruutta osaa arvostaa - mieluummin ollaan ilman ja pelataan kivaa surffikiakkoo".
Eikös JYP tehnyt eniten maaleja ja päästänyt vähiten ensimmäisellä mestaruuskaudellaan?Kotipelitkin olivat lähinnä sitä, että kokoajan peli pyöri vastustajan päädyssä. Tälläistähän tämä kommentointi tosin aina on kun on niin vahvat värilasit päässä, ettei edes haluta nähdä tosiasioita. Saipakin on tasan niin kauan sympaattinen ja kaikkensa antava pikkuseura idästä, kunnes alkaa menestyä ja ovatkin yhtäkkiä jääkiekon syöpä. Näin se vaan tuntuu menevän.Huomautuksena, ei aktiivinen kiekollinen peli tarvitse olla surffikiekkoa.
Ymmärrän kyllä että mestaruus piti saada Jyväskylään keinolla millä hyvänsä. Mestaruus on aina mestaruus ja suotakoon se JYPille.
Itse olen kuitenkin sitä mieltä että silläkin on väliä minkälaista kiekkoa joukkue pelaa. En siis haluasi että Kärpät lähtisi pelaamaan vastaavalla tavalla, siis vaikka ei olisi yhtään mestaruutta plakkarissa. Haluan että Kärpät pelaa nopeaa taitokiekkoa tuli sillä mestaruuksia tai ei.
Eikös JYP tehnyt eniten maaleja ja päästänyt vähiten ensimmäisellä mestaruuskaudellaan?Kotipelitkin olivat lähinnä sitä, että kokoajan peli pyöri vastustajan päädyssä. Tälläistähän tämä kommentointi tosin aina on kun on niin vahvat värilasit päässä, ettei edes haluta nähdä tosiasioita.
Ei pelkistä maalimääristä voi vetää mitään suoraa johtopäätöstä kuinka aktiivista kiekollinen peli on. Peli voi pyöriä vastustajan päädyssä, mikä on ihan hienoa, mutta jos lähkohta on aina iskeä vastustajan virheestä ja sitä kautta päästään kiekkoon kiinni, niin silloin puhutaan rikkovasta pelityylistä, ei rakentavasta. Ja kyllä, tällä rikkovalla pelityylilläkin voi tehdä paljon maaleja.
~POHJOINEEEN! ;)
Ei pelkistä maalimääristä voi vetää mitään suoraa johtopäätöstä kuinka aktiivista kiekollinen peli on.
Se on takuuvarmaa. Tehdään nyt sellainen idioottimaisen hypoteettinen olettamus kaudesta, jolloin SaiPa jostain käsittämättömästä syystä pelaisi liigan finaaleissa. Se on 100%:n varmaa, että tuo ei tule tapahtumaan kauttaaltaan puhtaalla taitokiekolla ja tämä yksistään jo riittäisi lukuisiin soraääniin kusipääkiekosta ja sen suosimisesta tuomarien toimesta.Olisi mukava nähdä mitä tapahtuisi jos SaiPa teksi vastaavan nousun liigan kärkipeleihin (olisi mukava nähdä se kyllä muutenkin). Löytyisikö taas virheellisesti toimivia todellisuusrakenteita menestyksen takaa.
6. HPK
Pieni paska.
Onneksi teikäläisen SaiPa on suuri ja mahtava idän ihme. Ihmeen surkea porukka vuodesta toiseen.