Noloa ehkä ettei tee itse mitään, mutta kysytäämpä silti. Lähtisitkö itse taitopelaajana tappelemaan jotain sekopää hullua vastaan? Toisekseen miksi edes lähtisi kun peli jo ohi ja voitto taskussa. Pitäisikö sinusta esim Granlundin vastata jonkun tappeluhaastoon tai Tarasenkon? (Ja en vertaa Kapasta heihin) Säälittävää on muiden pelaajien tekemättömyys moisen rottailun kuittaamatta jättämisen takia.Kaksi peliä tuli Bertuzzille tuosta. Mutta olipa säälittävää Kapasen ja hänen joukkuekavereiden toiminta tilanteessa. Olisi joku Marliessin kaveri voinut jelppimään tulla, kun Kapasen hanskat on näemmä superliimattu ja ommeltu käsiin. Vähän olisi sisua voinut Kasperikin näyttää eikä alistua kohtaloonsa. Nolompaa tuo vässyköinti on, kuin se että rehellisesti tappelussa häviää. Noloa oli katsoa Kapasen toimintaa.
Noista linkatuista taklauksista törkein oli Zetterbergin. Mutta rotta mikä rotta. Hienoa oli aikoinaan, kun Jamie McLennan vikassa NHL ottelussaan mailalla muistutti rottaa.
Ryan Reaves teloi Anze Kopitarin, joka pelasi tämän jälkeen vielä kolme vaihtoa mutta toinen ja kolmas erä jäivät väliin:
Gotta See It: Kopitar shaken up after eating an elbow from Reaves - YouTube
Melkoinen lasileuka tuo Anze.
No mutta eihän toi nyt oikeasti näyttänyt yhtään miltään tuo tilanne ainakaan tuosta kuvakulmasta. Pistääkin miettimään, että mahtoiko osua kuitenkin esim. mailan päällä kyynärpään sijaan? Sitä Silloin voisi ymmärtää tuon lopputuleman.Missatut runkosarjapelit kausittain vuodesta 2007 lähtien: nolla, nolla, nolla, seitsemän, nolla, yksi, nolla, kolme.
No mutta eihän toi nyt oikeasti näyttänyt yhtään miltään tuo tilanne ainakaan tuosta kuvakulmasta. Pistääkin miettimään, että mahtoiko osua kuitenkin esim. mailan päällä kyynärpään sijaan? Sitä Silloin voisi ymmärtää tuon lopputuleman.
Ryan Reaves teloi Anze Kopitarin, joka pelasi tämän jälkeen vielä kolme vaihtoa mutta toinen ja kolmas erä jäivät väliin:
Gotta See It: Kopitar shaken up after eating an elbow from Reaves - YouTube
No mutta eihän toi nyt oikeasti näyttänyt yhtään miltään tuo tilanne ainakaan tuosta kuvakulmasta. Pistääkin miettimään, että mahtoiko osua kuitenkin esim. mailan päällä kyynärpään sijaan? Sitä Silloin voisi ymmärtää tuon lopputuleman.
Tiedän kyllä hyvin, että kyynärsuojatkin ovat kovia. Mutta kumman itse mieluummin ottaisit suuhun, kyynärsuojan vai mailan tupen? Itse ottaisin ainakin milloin tahansa sen ensimmäisen, jo pelkästään iskun aiheuttaman paineen jakautumisen vuoksi.Miten se osuma pienestä mailanpäästä aiheuttaisi tuollasen lopputuleman todennäköisemmin kuin kova kyynärsuoja? Vaikka tuo ei kovin vakavalta näytä, niin siinä kuitenkin kyynerpää kolahtaa suoraan Kopitarin nekkuun, eikä Kopitar ollut mitenkään valmistautunut tuohon osumaan.
Tiedän kyllä hyvin, että kyynärsuojatkin ovat kovia. Mutta kumman itse mieluummin ottaisit suuhun, kyynärsuojan vai mailan tupen? Itse ottaisin ainakin milloin tahansa sen ensimmäisen, jo pelkästään iskun aiheuttaman paineen jakautumisen vuoksi
Neal on kenties etovin pelaaja koko NHL:ssä.
https://www.youtube.com/watch?v=EEWeQLcmeHM
Tämä Hemskyn taklaus Ericssoniin ansaitsee mielestäni paikkani tässä ketjussa. Hemskyllä oli tilaa ja aikaa pelata tilanne millä tahansa muulla tavalla, mutta päättää taklata selän puolelta ja korostaa kontaktia hyppäämällä. Mielestäni Hemsky ansaitsisi tästä matsin tai pari huilia. Vaarallinen taklaus.