Leipuri Oksanen kirjoitti:Nyt myös europelaajia koskee tuo kahden vuoden sääntö eli jos ei uskota että pelaaja on kahdessa vuodessa valmis tulemaan Pohjois-Amerikkaan, ei häntä kannata varata. Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin.
Näkkäri kirjoitti:Itse ihmettelen, että missä on JJ, jospa olisi korkealla edes tuolla listalla.
eagle kirjoitti:Varmaan katselee kotonaa draftia ja miettii monentena menee ensi vuonna, ehkä jopa ensimmäisellä kierroksella, kun on JJ'n(jos siis oletettavasti Joensuusta puhuttiin) varausikään tuleminen. Vai olikos niin että ikä nousi ja tämä tapahtuukin sitten vasta 2007?
Näkkäri kirjoitti:Ässäleirin hiljaisuus Joensuun ympärillä kyllä hieman ihmetyttää, koska itse kuvittelin, että 1987 syntynyt Joensuu varataan ilman muuta tänä vuonna. Toisaalta en ole liiemmin perehtynyt työsulun aiheuttamiin muutoksiin tämän asian tiimoilta ja olen luultavasti ihan kuutamolla. Terkut Jesselle kuitenkin, jos Jatkoaikaa seurailet.
Ghost kirjoitti:Ainakin TSN sanoi jokin aika sitten, että raja pysyy ennallaan, eli 15.9. varausvuonna on edelleen se päivä, jota ennen pitää täyttää 18.
eagle kirjoitti:(eli varatut ovat vuosittain aina sellaisia joiden pitää täyttää draftvuoden syyskuussa 18-vuotta).
Master Chief kirjoitti:Ja siellähän se Keklu oli ilmoittamassa Bluesin varauksen (TJ Oshie).
scholl kirjoitti:mikä tää on muuten tää TSN:n kommentti siitä, että tää tilanne on to come for European players. Varsinkin, kun se sanottiin siinä vaiheessa, kun viitattiin siihen, ettei ryssiä oo varattu. Eli riippumatta siitä, onko niitä hyviä tarjolla niin voisiko olettaa, että viitataan siihen, että kun Venäjällä maksetaan yhä korkeampia palkkoja niin heitä ei enää varata aiempaan tahtiin, koska varaus voi mennä hukkaan?