Entiset Pelikaanit maailmalla

  • 1 057 039
  • 3 188
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Janne Juvonen siirtyi Jokereista loppukaudeksi Sveitsin liigan Ambri-Piottaan. Juvosen ensimmäinen peli päättyi 1-5 tappioon Servetelle, mutta tuon jälkeen Janne on torjunut Ambri-Piottalle kuusi perättäistä voittoa nostaen eilen joukkueensa viimeisellä runkosarjakierroksella kympin sakkiin playoffeihin 6-2 voitolla Rapperswilista.

Juvosen statsit Sveitsissä ovat komeat: 7 peliä, 93.5%, 1.56 pmka.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niemisen Ville menossa Jypiin Rautakorven apuriksi. Ei lähtenyt vielä Villen päävalmentajaura lentoon. Taitaa OJ olla lähempänä päävalmentajapaikkaa NHL:stä...
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Severi Lahtisesta on palstahuhujen mukaan tullut haluttua tavaraa. Liitetty ainakin HPK:hon, jatkosopimukseen JYPiin tai Ässiin.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Käytännössä katsoen ihan sama, onko siellä Bartosak vai Larmi maalissa. Toki hintalappu saattaa olla Barton kohdalla alhaisempi.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Käytännössä katsoen ihan sama, onko siellä Bartosak vai Larmi maalissa. Toki hintalappu saattaa olla Barton kohdalla alhaisempi.
Itse otan Barton paljon mielummin. Toinen veskari halusi tänne, toinen halusi pois. Ei oo vaikea valinta.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Itse otan Barton paljon mielummin. Toinen veskari halusi tänne, toinen halusi pois. Ei oo vaikea valinta.
Tämä juuri.

Ela ensin kehui miten fantsua on tulla takaisin, ja sitten lähti ruottiin "kun siellä voi oikeasti voittaa jotain".

Ei sillä, hän on ammattiurheilija, ja tavoitteet hälle suotakoon. Eikä mulla ole mitään Elaa vastaan, mutta koin Bartosakin tullessa, että tässä voitettiin. El Barto tykkää Lahdesta, viihtyy täällä, ja sen mitä olen palstalta ymmärtänyt, kokee henkisesti olevansa hyvässä paikassa.

Sorry Ela, El Barto is better.
 

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Oiskohan mahollista saada Oskari Laaksonen jossain vaiheessa takas Lahteen jos ei änäriportit rupee kohta aukee? On mielestäni erittäin viihdyttävä ja hyvä pelaaja.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oiskohan mahollista saada Oskari Laaksonen jossain vaiheessa takas Lahteen jos ei änäriportit rupee kohta aukee? On mielestäni erittäin viihdyttävä ja hyvä pelaaja.
No tuskin ainakaan ensi kaudella kun on vielä sopimusta. En usko että tuo Buffalossa tulee NHL:ssä pelaamaan tai ainakaan uraa tekemään, mutta jossain toisessa kehitysvaiheessa olevassa organisaatiossa voisi päästäkin. Nyt siitä pitäisi Jokiharju syrjäyttää käytännössä.
 

Muhvelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, SaPKo, Itä-Suomi
Atte Tolvasen RB Salzburg kaatoi välierissä Vienna Capitalsin 4-0 ja etenee ICEHL:n finaaliin.

Tolvasella pelattuna nyt neljä playoff-ottelua, joissa torjuntaprosentti on 96,4% ja PMK 0,94. Jakanut kuitenkin torjuntavastuun tasaisesti Jean-Philippe Lamoureauxin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös