Joel otti suomesta verovapaat hillot ja todennäköisesti saa paremman liksan Ruotsista ja taas verovapaana. Henkilökohtaisesti en jää kaipaamaan, kuin sitä hehkutettua 40 pistettä minkä Joel oli tuomassa joukkueelle.
Ei sinällään mikään iso menetys, mutta sen verran rottamainen temppu kuitenkin, että ei voi kuin toivottaa kaikkea paskaa Mustoselle jatkoon ja toivottavasti ei mammanpoikaa nähdä enää ikinä Iskulla.
Ai halusi purkaa loukkaantuneena ollessaan sopparin, ilman että oli tuota Frölundan sopimustarjousta valmiina pöydällä odottamassa? Naiivi ajattelumaailma.Haluaa itse purkaa sopparin > saa Frölundasta mahiksen kun on loukkeja + Lias nuorten kisoissa = Rotta. Hieno ajattelumaailma.
Ai halusi purkaa loukkaantuneena ollessaan sopparin, ilman että oli tuota Frölundan sopimustarjousta valmiina pöydällä odottamassa? Naiivi ajattelumaailma.
Mistä nämä tiedot selviää? Ei ainakaan ESS:n, Pelicansin eikä Frölundan sivuilta.Sai tarjouksen kuntouttaessan itseään Ruotsissa, jolloin oli jo Lahdessa seurajohon kanssa keskusteltu sopimuksen purusta. Jos haluat tehdä helposta asiasta marttyyriyteenn oikeuttavan jutun niin tee, mutta älä tee sitä faktojen kustannuksella. Niitä et selkeästikään tiedä.
Ei sinällään mikään iso menetys, mutta sen verran rottamainen temppu kuitenkin, että ei voi kuin toivottaa kaikkea paskaa Mustoselle jatkoon ja toivottavasti ei mammanpoikaa nähdä enää ikinä Iskulla.
Oli miten oli tuo "Case-J. Mustonen", niin Pelicansin eduksi tilanne mielestäni kääntyi.
Väitätkö tosissaan että ei ollut onnenpotku Pelicansille että pääsi vähän flopanneesta Mustosesta ilman kustannuksia eroon? Ja jos näin niin mitä väliä sillä on mitä pelaaja sen jälkeen tekee?
Mistä nämä tiedot selviää? Ei ainakaan ESS:n, Pelicansin eikä Frölundan sivuilta.
Tunnen diiliä rakentamassa oleen ihmisen henkilökohtaisesti, enkä perusta tietoani ESSn tai muun aviisin pintaraapaisuun.
Herrajumala mitkä lääkkeet siellä ruotsissa on. No hyvä että halusi pois koska "pettyi omaan suoritukseen". Omaan silmään jätkä pelasi itsensä kuntoon ja pelituntumaan ja tarttui ekaan SHL tarjoukseen mikä tuli. Helvetti että voi vituttaa.Siellä se Joel ”poissa 6 viikkoa” Mustonen on tehnyt heti maalin ekassa SHL-pelissään.
Herrajumala mitkä lääkkeet siellä ruotsissa on. No hyvä että halusi pois koska "pettyi omaan suoritukseen". Omaan silmään jätkä pelasi itsensä kuntoon ja pelituntumaan ja tarttui ekaan SHL tarjoukseen mikä tuli. Helvetti että voi vituttaa.
Kai se on tää kun Jollella lähtee heti kulkemaan uudessa seurassa ja samaan aikaan oma jengi kyntää helvetin syvällä niin se pistää vituttaa joitakin :D Ei sillä, että Pelicansin tän hetkinen paskuus olisi Mustosen lähdön syytä. Oon aika varma että sais parhaillaankin lisää paskaa niskaansa faneilta jos pelais nyt meillä.Mistä tämä katkeruus nyt kumpuaa? Olin ymmärtänyt, että Pelicans-leirissä oltiin pelkästään tyytyväisiä, että päästiin flopanneesta hyökkääjästä eroon. Ja vieläpä ilman kustannuksia.
Mistä tämä katkeruus nyt kumpuaa? Olin ymmärtänyt, että Pelicans-leirissä oltiin pelkästään tyytyväisiä, että päästiin flopanneesta hyökkääjästä eroon. Ja vieläpä ilman kustannuksia.
Ehkä siitä, että kaverin piti olla vielä hyvän aikaa loukkaantuneena. Nyt sitten löytyi huippudiili kovaan seuraan ja heti mennään. Jokin tässä haisee.
10. marraskuuta ilmoitettiin Mustosen olevan vielä n. 6 viikkoa pois.Mustonen pelasi viimeksi Pelicansin paidassa 24. lokakuuta ja sen jälkeen tänään uudessa seurassaan Ruotsissa. Olihan tuossa jo taukoa. Sitä en tiedä mikä loukkaantuminen taustalla vaivasi.
Siitä että siellä oli nousukunto nähtävissä ja Joel oli pääsemässä tikkiin. Loukkaantuu, ilmoitetaan että on 6 viikkoa saikulla, tästä menee 2 viikkoa ja Joel ilmoittaa että "olen pettynyt omiin suorituksiini, haluan purkaa sopparin.". Tästä menee päivä, Joelin soppari Frölundaan julkaistaan ja tiedotteessa Mustosen kommentti on "Kun mahdollisuus tuli, tartuin siihen nopeasti. Frölunda on joukkue missä halutaan pelata.", ei ollut tasoon pettymystä nähtävissä. Menee viikko, eli 3 viikkoa ilmoitetusta saikusta ja jätkä räppää maalin debyytissään Frölunda paidassa. Kyllä nyt vähempikin vituttaa.Mistä tämä katkeruus nyt kumpuaa? Olin ymmärtänyt, että Pelicans-leirissä oltiin pelkästään tyytyväisiä, että päästiin flopanneesta hyökkääjästä eroon. Ja vieläpä ilman kustannuksia.