Entiset Pelikaanit maailmalla

  • 1 056 704
  • 3 188

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kaikki menee sinne! Mikähän sielä on maksukyky tai sarjan taso, tietääkö joku?
Sarjan taso on vaihteleva. Joskus jostain nettisivustolta pelejä katsoin ja siellä on aika yksilöjohtoista tuo pelaaminen eli joukkueissa yleensä oli aivan suvereeni ketju joka pistää maaleja ja tilanteita liukuhihnalta kun taas muut ketjut eivät ole niin hyviä. Siellä on vielä se ajattelu kuten täällä että kolmos-nelosketjut pelaavat nolla-nollaa ja tähdet pistävät maalit.
Palkkataso ymmärtääkseni vertaantuu ihan suoraan tähän oletko tähtipelaaja jonka mukana joukkue menestyy tai kaatuu vai oletko pohjaketjumies. Hyvälaatuinen kärkiketjun pelaaja tienaa jopa enemmän kuin Suomessa ja edut ovat hyvät. Barto saa varmasti kärkipään palkkaa, uskoisin että joukkueesta riippuen, mutta ainakin enemmän kuin meiltä olisi saanut.

Sarjan taso on mun silmään sellainen että pelaajista aika monikin pärjäisi Liigassa, joukkueistakin muutamat mutta heikompien joukkueiden taso mun mielestä on jossain Mestiksen kärkipäässä, juuri ja juuri.

Liptovsky Mikulas on sarjan häpeäpilkku jonka kylläkin omistaa varakas liikemies jota ei pelaajan historia kiinnosta ja pistää ilomielin markkaa pöytään. Siellähän Lahtinenkin pelaa, kuten alkukaudesta tämä mainittu Mitchell Miller ja aiemmin palkkasi murhasta tuomitun pelaajan ja teki siitä kapteenin..
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minulle tuli yllätyksenä Musen tilastoja katsellessa, että kyseessähän on yksi Liigan parhaista aloittajista. Tällä kaudella ehti osallistua 777 aloitukseen ja voitti niistä 56,6%.

Samassa yhteydessä täytyy todeta, että meidän Schnarr noussut myös kohisten aloittajien rankingissa, nyt aloituksia kasassa huimat 806 ja niistä voitettu 54,2%. Aloituksia on kohta puolet enemmän mitä seuraavana olevalla Carlssonilla.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Sen mitä olen joutunut Kerhon pelejä katsomaan niin Muse oli samanlainen kun täälläkin ollessaan että kaikessa ihan hyvä pelaaja, hetkittäin ihan huikeita yksittäisiä hetkiä pelissä mutta jotenkin ei saa itsestään sitä tehoa irti mitä taidot oikeastaan edellyttäisi.
Sveitsi voi sopia pelaajatyypille kyllä hyvin.
 

Kariala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No huh, Peliitat ei ole lähtenyt pelleilemään sarjanousun kanssa. Muistanko oikein, vai oliko Glennillä lahtelainen vaimo ja Tyllerökin on tänne päin asettunut? Sairaita hakuja. Pelsu-legenda Joni Isomäenkin hommasivat juuri.
Ja Sopasen Vilinkii hommas. Rupee olee nimekäs kokoonpano tolle sarjatasolle.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Peliitat ei vaan ilmoittautunut nousuhalukkaiden joukkoon. Yrittävät mm. kehittää omaa junnutoimintaa ensin, ja jatkavat II-divarissa ensi kaudenkin.
Okei, tämä mennyt täysin ohi itseltäni. Kuulostaa kyllä loogiselta polulta, toteutus on sitten eriasia. Kyllä Heinolaa tarvittaisiin isommin kiekkokartalle, eikä pelkästään Pelicansin takia, suht. perinteikäs seura kuitenkin kyseessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös