ElmerMoody
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ✦ IFK ✦
Lueskelin huvikseni ao. artikkelin ja silmääni osui seuraava kohta:
”Pelicans nojaa tällä hetkellä pelillisesti ja henkisesti täydelliseen kaaokseen. Joukkue taklaa Antti Tyrväisen ja Miro Väänäsen johdolla kaikkea liikkuvaa. Tarkoitus on horjuttaa vastustajaa, mutta erityisesti nostattaa oman joukkueen itsetuntoa.”
Mistä lähtien Väänänen on ollut joku taklaaja? Itselleni jäi enemmänkin sellainen kädenlämpöinen HMV-mielikuva hänen IFK-ajoistaan.
Kaaoksen valtiaat nousevat ahjosta – tyly aggressio pelastaa nukkavierun Pelicansin kadotukselta, mutta pelillisiä haasteita se ei ratkaise
Lahtelainen duunarijengi ei kerää tyylipisteitä, mutta on rähissyt itsensä uuteen nousuun. Pelkkä aggressio ei kuitenkaan riitä viemään joukkuetta pitkälle kevääseen.www.jatkoaika.com
Mä muistan kun junnuna siirryin toisesta jengistä IFK:hon ja mun eka goutsi IFK:ssa oli Vesa Surenkin. Hän katsoi mun touhua ne ekat treenit ja treenien jälkeen tuli juttelemaan. Muistan sanat elävästi; ”muuten helvetin hyvä, mutta kun ukkoa tulee vastaan niin mee vittu siitä läpi, äläkä ala mitään riplailemaan”. Nuo sanat muutti mun suunnan ihan täysin ja musta tuli ihan eläin kentällä. En pelännyt mitään vaan menin aina läpi, ihan sama sattuiko vai ei. Noh, hajoshan ne paikat sitten lopulta ja ura jäi divareihin, mutta silti koen että nuo Vepun sanat juuri oikeaan hetkeen herätti mussa sen jääkiekkoilijan joka mun sisällä oli, ja rakastin joka hetkeä.
Pointtina siis, että meissä kaikissa on monia puolia ja sen parhaan minän esiintuominen vaatii monesti vaan ne oikeat sanat ja oikean kannustuksen oikealla hetkellä. Ehkä M. Väänänen on kokenut samanlaisen herätyksen Lahdessa.