En gång IFK
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Nättinen pelaa erittäin vahvaa kautta Sveitsissä, joukkueena mennyt heikosti mutta itse on 24 matsiin tuollaiset 25 pinnaa iskenyt.
E.Koivistoinen on pirteästä alkukaudesta hiipunut länsinaapurin sarjassa. Mahtaisikohan haluta takaisin nyt tai ensi kaudeksi.
AHL:ssä olisi kyllä muutama kiinnostava paluumuuttaja ehdokas.Tehdääs taas perinteinen tilannekatsaus Entisten IFK-pelaajien alkukauteen:
Koivula ja Tyrväinen kiinnostaisi kanssa. Taitaa vaan olla ensi kauden sentteriosasto valmis, mikäli Kodytekin optio käytetään.AHL:ssä olisi kyllä muutama kiinnostava paluumuuttaja ehdokas.
Joo, lisäänpä sen. Katselin vain LiveTulosten pistepörssejä ja Jääskä ei ihan mahtunut sinne. Oisi kyllä pitänyt silti Jäky muistaa:)@Hattutemppu jäikö Jääskä pois listasta jostain syystä? AHL 15o 3+4=7
Koivula kyllä, Tyrväinen ei niinkään. Ja jos Koivula tulisi voisi Kodytekkin jäädä kolmoseen. Koivulan saaminen edellyttäisi pelaajan halun lisäksi UJlta aktiivisuutta ja seuralta budjettia. 1 tai 2 näistä ei riitä.Koivula ja Tyrväinen kiinnostaisi kanssa. Taitaa vaan olla ensi kauden sentteriosasto valmis, mikäli Kodytekin optio käytetään.
AHL:ssä olisi kyllä muutama kiinnostava paluumuuttaja ehdokas.
On kyllä hinnat nousseet rankasti. Edellisen mestaruuden aikaan gamewornit oli 225€. Itse harkinnut Pakarista, mutta rupee olemaan jonoa sen verran että taitaa vetää jatkossa paita/peli vauhtia.Tästä tuli mieleen, että Kaskimäen gameworn oli Nordiksella 359 ja Granbergin 395. Rouhea hinta. Harkitsin Kaskimäkeä, mutta oli sen verran niukasti worn ettei olisi ilman aitoustodistusta uskonut. Olisi pitänyt hieroa kiekkoa siihen urakalla.
Tästä tuli mieleen, että Kaskimäen gameworn oli Nordiksella 359 ja Granbergin 395. Rouhea hinta. Harkitsin Kaskimäkeä, mutta oli sen verran niukasti worn ettei olisi ilman aitoustodistusta uskonut. Olisi pitänyt hieroa kiekkoa siihen urakalla.
On kyllä hinnat nousseet rankasti. Edellisen mestaruuden aikaan gamewornit oli 225€. Itse harkinnut Pakarista, mutta rupee olemaan jonoa sen verran että taitaa vetää jatkossa paita/peli vauhtia.
Muuli veteli joskus erä/paita. Se on melkosta.On kyllä hinnat nousseet rankasti. Edellisen mestaruuden aikaan gamewornit oli 225€. Itse harkinnut Pakarista, mutta rupee olemaan jonoa sen verran että taitaa vetää jatkossa paita/peli vauhtia.
Hinnat ovat kyllä nousseet viime vuosien aikana, mutta ei olla ihan tamperelaisten tasolla vielä. Tapulla viime kauden paitoja Huudossa, rivimiehet 600€ lähdöllä ja mm. Liedes/Kemiläinen/co. 1000€ lähdöllä.Tästä tuli mieleen, että Kaskimäen gameworn oli Nordiksella 359 ja Granbergin 395. Rouhea hinta. Harkitsin Kaskimäkeä, mutta oli sen verran niukasti worn ettei olisi ilman aitoustodistusta uskonut. Olisi pitänyt hieroa kiekkoa siihen urakalla.
Kyllä Lehmus on ihan eturivin pelaajia Mestiksessä. Sen nappaa kohta joku muu. Sitten voivotellaan kun Lehmus pelaa ihan unelmaa jossain Kalpan paidassa.Mielummin joku ECHL-arpa kuin rivi puolustaja Mestiksestä.
Olisiko Joona Lehmus hyvä hätäpaikkaus tai miksi ei loppukaudenkin kattavalla sopimuksella? Pelaa väkevää kautta Mestiksessä. Voisi olla tuleviakin kausia silmällä pitäen hyvä runkopakki. Harmittavasti ei onnistunut lunastamaan potentiaaliansa täällä. Mä näen hänet EHT-tasolla muutamasa vuodessa.
Ei olisi välttämättä Otto Karvisesta tai Atro Leppäsestäkään uskonut, mutta niin vain tekivät itsestänsä maajoukkuemiehiä. Nuorille pitää antaa aikaa ja roolia jota täällä ei osata antaa ja siksi kukaa ei breikkaa.Tunnut näkevän EHT-tasolla parin vuoden sisään jos jonkinlaisia pelaajia.
No, mikäpäs siinä. Katsellaan parin vuoden päästä kun Hartikainen ja Lehmus pyörittelee Tsekkejä Karjala-turnauksessa.
Kyllä Lehmus on ihan eturivin pelaajia Mestiksessä. Sen nappaa kohta joku muu. Sitten voivotellaan kun Lehmus naulaa joku 1+2 Kalpan paidassa Nordiksella.