Vilkaisin nyt Eliteprospectista ja hämmentyneenä huomasin, että näköjään kundi täällä ollessaan kuitenkin ehti paukuttaa 7 pelissä 1+6 -tehot.
Ainoa pettymys Masaan liittyen oli se, että lähti niin pikaisesti takaisin rapakon taa työsulun päätyttyä.Aina kun Perreaultin kovasta menosta tihkuu uutisia, olen joutunut vähän hieraisemaan silmiäni ja miettimään, että eikös tämäkin jamppa ollut enemmän tai vähemmän pettymys, vai sekoittuuko vaan mielessä siihen J.Pörröön ja ylipäätään tuon katastrofikauden sekoiluun. Vilkaisin nyt Eliteprospectista ja hämmentyneenä huomasin, että näköjään kundi täällä ollessaan kuitenkin ehti paukuttaa 7 pelissä 1+6 -tehot.
IFK-legenda siis ihan selkeästi!
Aina kun Perreaultin kovasta menosta tihkuu uutisia, olen joutunut vähän hieraisemaan silmiäni ja miettimään, että eikös tämäkin jamppa ollut enemmän tai vähemmän pettymys, vai sekoittuuko vaan mielessä siihen J.Pörröön ja ylipäätään tuon katastrofikauden sekoiluun. Vilkaisin nyt Eliteprospectista ja hämmentyneenä huomasin, että näköjään kundi täällä ollessaan kuitenkin ehti paukuttaa 7 pelissä 1+6 -tehot.
IFK-legenda siis ihan selkeästi!
Mikko Vainonen loppukaudeksi SaiPaan. Pelaajaa en niinkään tunne, mutta raamiensa puolesta olisi kelvannut ja ei kai muutenkaan mikään tyhjä arpa olisi ollut.
Oikeastiko? Kyllä Vainonen olisi tänne kelvannut.
Kyllä sieltä ECHL:stäkin voi tulla pelimies Liigaan, kysykää vaikka Kivistön Tommilta. Kyllä itse ainakin ymmärrän harmituksen joukkueen faneissa, koska kyseessä kuitenkin oma kasvatti, joka olisi todennäköisesti ollut melko edullinen ja olisi varmasti mahtunut pelaavaan kuusikkoon. Monella varmasti mielessä viime vuoden nuorten kisat, joissa Vainonen oli omassa roolissaan erinomainen. Noh ei siinä, omasta mielestäni ainakin parempi näin. Katsotaan sitten kauden päätteeksi olisiko mahtunut IFK:n pakistoon vai ei, itse veikkaan tässä kohtaa että olisi. SaiPassa saa toki isomman roolin, joten kehityksen kannalta se saattoi olla parempi ratkaisu.Siis itketäänkö me oikeasti tällä kaudella ECHL:ssä 27 peliä tehoin 0+4 pelanneen entisen oman junnupakin perään? Hänkö olisi se meidän pelastava enkeli puolustuspään ongelmiin? SaiPalle toki pisteet varmasti tulevaisuudessa pätevän puolustajan hankkimisesta. En vain näe että Vainonen olisi mahtunut IFKn pakistoon tällä kaudella.
Olipa muuten aika helvetin hyvä artikkelin kaiken kaikkiaan. Mitä nyt unohtui mainita esim. syy tälle "toimintakiellolle" (eikö se nyt kuitenkin pitäisi olla toimitsijakielto?) eikä päätökseen ollut mitään linkkiä olemassa, josta uteliaimmat olisivat voineet sen käydä lukemassa.HIFK-legenda Antti Pennanen on määrätty yhden ottelun toimintakieltoon Mestiksessä.
Olipa muuten aika helvetin hyvä artikkelin kaiken kaikkiaan. Mitä nyt unohtui mainita esim. syy tälle "toimintakiellolle" (eikö se nyt kuitenkin pitäisi olla toimitsijakielto?) eikä päätökseen ollut mitään linkkiä olemassa, josta uteliaimmat olisivat voineet sen käydä lukemassa.
No aina ei voi onnistua.
Myönnän siis virheeni ja annan toimittelijalle syntinsä anteeksi. Toimintakielto kyllä jotenkin kuulostaa hirvittävän kummalliselta. Mutta jos se on niin, niin turha kai tässä on tuulimyllyjä vastaan taistella. :DAjattelinpa käydä katsomassa, mitä on tapahtunut, mutta lähes sanasta sanaan on tilanne selitetty Mestiksen kotisivuilla. Ilmeisesti tämä pugilisti on kuitenkin soittanut suutaan ja päässyt kopin puolelle edellisen pelin jatkoajalla. Ja ilmeisesti muuten toimitsijakielto on tänä päivänä historiaa, kun kaikki viimeisen parin vuoden kiellot on kulkenut nimellä toimintakielto. Sinänsä fiksumpi nimi.
En tiedä miksi, mutta minua kyllä ilahduttaa kovasti tuo Hirsovitsin nykyinen meno Bluesissa. Olkoonkin että oli aikoinaan petturi ja niin edelleen, mutta jollain tapaa kuitenkin symppisjätkä ollut aina.
Hirsolla on muuten enemmän pongoja taulussa kuin meidän Zaborskylla. Menee +50 pistettä rikki tällä kaudella.