Kemikaalivirasto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Cräps
Katsopa ikkunasta ja mieti pelaisitko mieluummin Floridassa vai täällä. Ei taida Rafulla olla kuitenkaan pikkurahasta puutetta. Tietysti kusisin hunajaa mikäli kaveri tänne eksyisi.
Katsopa ikkunasta ja mieti pelaisitko mieluummin Floridassa vai täällä.
edit: Iltalehti tietää Rafalskin tavoitteena olevan palata NHL:ään:
HIFK-legenda palaa kaukaloon: Tavoitteena NHL! | Jääkiekko | Iltalehti.fi
Rafalski pelasi 2 kautta Raimon alaisuudessa, joten miehet tuntevat toisensa jo entuudestaan. Nyt hattu kiertämään Nordiksen kotimatseissa, jotta saadaan riittävästi euroja kasaan Rafun paluuseen Nordiksen kirkkaisiin valoihin. Rafalski jakaisi pitkiä ja nopeita avauksia, joista herrat Puustinen ja Pakarinen laittaisivat pikku mustaa häkkiin.
Simo ja Pöde takaisin, kiitosi.
Pöde ja Simo taas scooooors. Hommasta olis puuttunu enää Hirson voittomaali ajassa 59.59.
Mä ottaisin takaisin koko kolmikon nanosekunnissa. Tänne sieltä ja heti!
Taitaa Jyrki Aho olla oikea koutsi Liivikille ja Pöystille. Ei ne HIFKissä olis välttämättä noin kovassa vedossa. Ei silti, ei mulla ole mitään tätä kaksikkoa vastaan, vaikka tulisivatkin takaisin.
Ihan käsittämätöntä, miten ne vetelevät IFK:ta vastaan aina niin hyvän pelin ja pisteitäkin. Tänäänkin molemmat jengit veti aika paskan pelin (IFK nyt varsinkin), mutta niin vaan Pöde ja Simo taas scooooors. Hommasta olis puuttunu enää Hirson voittomaali ajassa 59.59.
Mä ottaisin takaisin koko kolmikon nanosekunnissa. Tänne sieltä ja heti!
Liivik pelasi viime kauden lopulla kakkosketjussa asti ja pelasi mun silmään koko uransa tasapainoisinta kiekkoa, joten Ramikin olisi sopinut todennäköisesti Simolle. Mutta kun ei Rami-setää vielä ollut, kun nimi vedettiin paperiin Bluesin kanssa.
Käsittääkseni Liivik teki sopparin Bluesiin vasta Summasen saapumisen jälkeen.
Simo ja Pöde takaisin, kiitos. Kovasti on näyttöhaluja ja paikka ainakin minun IFK-sydämessäni.
Orlandon koosteita tulee tänne aika laiskasti: OrlandoSolarBears - YouTubeLöytyykö noista ECHL-matseista mitään videokoosteita tmv.? Olisi siistiä nähdä Rafalskin nykymenoa ja voisihan niitä Gilliesin turpakäräjiäkin siinä sivussa katsella.
Orlandon koosteita tulee tänne aika laiskasti: OrlandoSolarBears - YouTube
Everbladesin koosteet: Florida Everblades - YouTube
ECHL viikkokoosteet: ECHL Week - YouTube
(linkit YouTubeen)