Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Katsoiko kukaan eilen miten liukuva susikoiramme pelasi?
Ens kaudeksi tänne ja 39+6.Tää kaveri naputtelee byyrei Lehterän passeista
Jarmo Kekäläiseltä raju päätös - HIFK:sta tuttu pistelinko sai lähtöpassit NHL:ssä!
Columbus Blue Jacketsin GM Jarmo Kekäläinen on lähettänyt hyökkääjä Emil Bemströmin NHL:n siirtolistalle. 24-vuotias Bemström on pelannut tällä kaudella NHL:ssä 12 ottelua tehden kolme maalia ja yhden syöttöpisteen. Ruotsalainen on seurannut Blue Jacketsin viidestä edellisestä ottelusta kolme...www.nhlsuomi.com
Ens kaudeksi tänne ja 39+6.
jouluksi kotiin Emil, jouluksi kotiin. Yhdensuuntainen sopimus rajoittaa vakavammat haaveilut. Harmi, oli pikavisiitillään tänne kyllä pelaaja josta oli vaikea olla pitämättä.Loppukaudeksi vaan Georgen vierelle ja 30+1.
Jännä myös nähdä mihin Päällikkö suuntaa.
Toki tulee mieleen muutaman vuoden takainen pukukoppivideo, jossa Tuomaisen valmennusmetodit ovat aika ”vanhaa koulukuntaa”.
Se oli Peliittojen kopista:
Jotain jäi Summasen valmennuksesta Veken taskuun nähtävästi.
Aika nopeasti palaa koutsi loppuun pelaajien silmissä tolla tyylillä. Toki olen ikuisesti Rami-fani.On kyllä melkoinen lihapää. Tsemppiä Mikkeliin.
Kammottava ajatus. En tosin usko että OJ haluaa ottaa askeleen taaksepäin urallaan ja lähteä Mestikseen valmentamaan jotain rupujengiä joka ei edes tavoittele nousua Liigaan.Jokereihin? Jokinenhan on Viiman palkkalistoilla.
Sitä en osaa arvioida, voisiko Jokinen Jokereihin siirtyä. Laittaisin ehkä rahani kuitenkin sille, että kyllä voisi.
OJ voisi taktisesti ottaa nyt 2v lapun jonnekin ja VP:n jälkeen tänne kanisteria metsästämään. Kelpais mulle.Peltosen apukoutsien soppareitahan ei ilmeisesti vielä ainakaan julkaistu joten 1+1.
Oj pariks kaudeksi avuksi ja siitä sitten pääkoutsin hommat haltuun.
Jotenkin mun mielestä OJ on lähempänä lajin tulevaisuutta kuin Peltonen. Tuntuu myös että Päällikkö olisi parempi ihmisjohtaja.OJ voisi taktisesti ottaa nyt 2v lapun jonnekin ja VP:n jälkeen tänne kanisteria metsästämään. Kelpais mulle.
Jotenkin mun mielestä OJ on lähempänä lajin tulevaisuutta kuin Peltonen. Tuntuu myös että Päällikkö olisi parempi ihmisjohtaja.
se voisi tulla IFK:hon harjoittelemaan huippujoukkueen valmentamista; vähän niinkuin Peltonen.Tuohon ensimmäiseen väittämään saisi vastauksen kun ensi valmentaisi liigassa huippujoukkueen.
Myrrä korvaa Salon.Ettei vaan OJ olisi KooKoon uusi koutsi…? Vai olikos se paikka jo täytetty? Noteerasin uutisista vaan KooKoon nykykoutsin uuden duunipaikan.
Kyllähän Mikke Stadiin tulee, mutta tapahtuuko se ensikaudella, kahden vai kolmen vuoden päästä? Iän (31) puolestahan Mikellä olisi vielä muutama vuosi aikaa tahkota änäriä, mutta kiinnostaako niitä vuosia hukata San Josessa kasaan paskaa vai taistelisiko Stadissa mestaruudesta - kotona - lähellä lapsia kilpailukykyisessä jengissä.Iltapulussa Mikke kertoilee tunnelmiaanMikael Granlund avoimena erikoisesta tilanteestaan: ”Tuntuu tyhmältä”
Mikael Granlund pelaa NHL:n huonoimmassa joukkueessa.www.is.fi