Tiedä sitten, että haluavatko oikeasti varsinaisesti eroon. Luulen että eivät, vaan kyseessä on ihan normaali farmiin lähettäminen, mutta Pikkaraisen on kuitenkin pakko mennä waiver-listan kautta jotta farmiin lähettäminen onnistuu.Devils haluaa eroon Sonkajärven Sonnista I. Pikkaraisesta kertoo IS. 31 peliä 1+3
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1883037&pos=hl-ur-1
Tiedä sitten, että haluavatko oikeasti varsinaisesti eroon. Luulen että eivät, vaan kyseessä on ihan normaali farmiin lähettäminen, mutta Pikkaraisen on kuitenkin pakko mennä waiver-listan kautta jotta farmiin lähettäminen onnistuu.
Hyvä esimerkki siitä, miten ilmastonvaihdos tekee hyvää.Ehkä sitten joskus taas...
Hyvin laitettu. Jos meillä olisi V.Peltonen ja vaikkapa R.Murray rosterissa samaan aikaan, olisiko Hank enää niin äijää kopissa? Vai keskittyisikö olennaiseen. Mene ja tiedä.
Canalilta tulee just Frölundan ja Modon matsi. Arvatkaapa mitä - Hank Pikkarainen olisi noilla otteillaan tällä hetkellä HIFK:n ykköspakki. Mutta joo, tiedän edarijutut ja muut. Hyvä esimerkki siitä, miten ilmastonvaihdos tekee hyvää.Ehkä sitten joskus taas...
Hank taitaa olla Ruotsissa pakkien pistepörssissä tällä hetkellä neljäntenä (8+19) ja plusminustilastoissa neljäntenä (+16) kaikki pelaajat mukaan laskettuna. Tämä siis vielä surkeasti pelanneessa Modossa.
Hank aika kovassa tikissä Elitserienissä. Eilen voitto 5-1 ja Hank 0+3. Hankin koko kauden saldo 43 peliä 10+27=37 ja +/- saldo osoittaa +15. Aika kovat tehot ja plussat. Näyttää eliittisarja sopivan Hankille. Edarin miehiä edarin miehiä...
Samalla vissiin seuran yhden kauden pakkien piste-ennätys. Ei huono tässä vaiheessa kautta...
Hankin koko kauden saldo 43 peliä 10+27=37 ja +/- saldo osoittaa +15.
Kyllä näin on ja hienoa Hankin sekä MoDon kannalta, mutta pakko sanoa, että hiukan kaihertaa mieltä, kun ei tuollaista Pikkaraista nähty koskaan IFK-paidassa. Joskus muutama väläytys ja sitä myöten havainnot siitä, että potentiaalia löytyy, mutta tarvitsi näemmä siirtyä länsinaapuriin, että homma loksahti uomiinsa. Voihan se olla, että Elitserien sattuu sopimaan Hankille parhaiten, mutta ihan mielelläni näkisin tuolla tasolla pelaavan Pikkaraisen vielä IFK-paidassakin.Samalla vissiin seuran yhden kauden pakkien piste-ennätys. Ei huono tässä vaiheessa kautta...
Kyllä mulle vähän ikävä tuli, ei voi mitään... =( Hienoja "ylämummoja" maaleista moni!
Olen aina digannut miehen pelityylistä (kuten aiemmin on varmaan kaikille tullut jo ilmi), mutta liiallinen edarimeininki on toki laskenut herran pisteitä. Mielenkiinnolla seuraan kuinka miehen ura jatkuu...