Kevin Lankinen käynyt olkapääleikkauksessa ja on loppukauden sivussa:
Leijonien MM-kultasankari Kevin Lankinen kävi leikkauksessa – koko loppukausi sivussa
Ensi kaudeksi himaan hakemaan pelikunto kohdilleen ja noste uralle?
Kevin Lankinen käynyt olkapääleikkauksessa ja on loppukauden sivussa:
Leijonien MM-kultasankari Kevin Lankinen kävi leikkauksessa – koko loppukausi sivussa
Ensi kausi mennään kaksikolla Tuohimaa-Halonen.Ensi kaudeksi himaan hakemaan pelikunto kohdilleen ja noste uralle?
Haloselle on siis tehty jatkosopimus?Ensi kausi mennään kaksikolla Tuohimaa-Halonen.
Ensi kausi mennään kaksikolla Tuohimaa-Halonen.
Haloselle on siis tehty jatkosopimus?
Haloselle on siis tehty jatkosopimus?
Näköjään. Itse elin jostain syystä semmoisessa mielikuvassa että Halosen sopimus päättyy tähän kauteenEi kai, mutta sopimus kevääseen 2021 löytyy jo ennestään.
Ensi kausi mennään kaksikolla Tuohimaa-Halonen.
Halonenhan oli varteenotettava nimi myös kuluvalle kaudelle kunnes kävi ilmi, että IFK käyttää Engrenin option ja Halonen lainataan KooKoo:hon. Varmaan ensi kauden osalta paljon ratkaisee, että näkeekö Salmelainen - Lunkka -kaksikko kehitystä tapahtuneen riittävästi. Vain 13 pelattua ottelua jääden selkeästi Haukelandin varjoon, joten en nyt alkaisi vielä kirkossa kuuluttelemaan, että ensi kauden maalivahtikaksikko on nimenomaan Tuohimaa-Halonen.
Eikös tuo ollut Engrenin oma optio, jonka siis käytti itse kuluvasta kaudesta? Se tekisi tämän case Halosen vielä vähän ymmärrettävämmäksi.
Saattoi olla näinkin. Joka tapauksessa optio oli olemassa ja se käytettiin. Option olemassaolo oli myös tiedossa keväällä 2018 kun Halosen nykyinen sopimus IFK:hon solmittiin.
Teppo on ollut jo kaudesta 14-15 alkaen aikalailla vakaa liigatason pelaaja. Ei tarjoa mitään käänteentekevää, mutta hoitaa roolinsa melko virheettömästi. Kahdella viimeisellä IFK:n kaudella kärsi loukkaantumisista sitten melko paljon ja tuli pitkiä kuntoitusjaksoja kauteen. Tällaisten pelaajien kohdalla tulee aina miettiä puolustuksen kokonaisuutta. Itse olisin silloin pitänyt Tepon, mutta Salmelaisen visio oli seuraavalle kaudelle:Teppo pelasi edarissa 5 kautta ja lähes 200 ottelua. Jäikö monellekin keväällä 2018 kova ikävä, kun lähti hakemaan 25-vuotiaana junnuna peliaikaa maakunnista? Toki alla oli tuossa vaiheessa 10 pisteen tykkikausi.
Näin juuri. Eikä Teppo ole pakki, josta kannattaisi käydä hintakilpailua. Sen sijaan Oliver Kaski tai Eero Teräväinen on (oli). Perus-pakkeja kyllä riittää tyyliin Ahonen, Dehner, Kanki, Järvinen ja Varakas. Pelimerkkejä heidän kaltaisilleen ei kannata vaan sijoittaa liikaa.Mulla ei ole mitään Miihkalia vastaan ja musta on hirveän hienoa, että hänellä kulkee ja sai tehtyä oletettavasti hyvän sopimuksen. En mä siltikään jaksa hänen peräänsä surkutella, kun meillä oli lähtönsä aikoihin jäänyt aika jämärooliin, joka tuskin olisi olennaisesti kasvanut
Juuriltaan suomenruotsalainen seura tykkää perinteikkään suomenruotsalaisen seuran kasvateista ja pelaajista, hyvin loogista minusta. Asiaan Piiroinen on hyvä maalivahti kyllä, mutta onko liigatason maalivahti kärkiseurassa jo tulevalla kaudella, on eri asia. Toisaalta Annusen ja Kärppien esimerkki varmaan rohkaissut niin Tapparaa kuin Piiroista.Tapparan fiksaatio IFK-kasvatteihin maalivahdeissa jatkuu, kun tekivät diilin Kari Piiroisen kanssa tänään. Ilmeisesti ihan kohtuullisen lupaavasta kaverista on kyse.
Emmi ja Mikael Granlundin tyttövauva syntyi kuolleena – tutut ja tuntemattomat ottivat osaa pariskunnan suruun
Mikael ja Emmi Granlundille tulvi osanottoja heidän menetettyään tyttövauvan.www.is.fi
Osaanottoni tämän sanattomaksi vetävän tapahtuman vuoksi. Kaiken keskellä muistuttaa jälleen siitä, mikä oikeastaan täällä on tärkeätä. Jaksamista heille.
Kevin Lankinen 2 vuoden (2-way) sopimukseen 800k/kausi (NHL:ssä) Blackhawksin kanssa