Morten Halsted
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Toiskohan Arttu tullessaan sieltä porakoneen, tai jos vaikka naulapyssyn
Aika mielenkiintoinen paikka toi Unkari. Olin ihan varma, että esim. Saksa tai Sveitsi olis ollu uus Luttisen pelimaa.
Jos olisi Unkarin liiga, niin olisi toki melkoisen ihmeellistä. Ei kai tämä nyt näin ole ihan mahdoton idea.
Nyt en ihan päässy jyvälle mitä tarkotit :)
Entinen HIFK-kapteeni Luttinen siirtyy Unkariin - LIIGA - 14.08.2017 - Uutiset - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Eiköhän tuossa tarkoitettu tätä kohtaa: Székesfehérvár pelaa Itävallan liigaa EBEL:ää.
Eli ihmeellistä olisi ollut, jos Luttinen olisi mennyt pelaamaan Unkarin liigaa, eikä Itävallan liigaa.
En tiedä onko kukaan täällä huomannut/noteerannut, mutta Miro Karjalainen on siirtynyt HPK:n riveihin.
Kyllähän Vesalainen ja Karjalainen olisi tännekin kelvannut. Karjalainen ajaisi pakkihierarkiassa ohi Salmen ja Tepon heti.
Eiköhän tuossa tarkoitettu tätä kohtaa: Székesfehérvár pelaa Itävallan liigaa EBEL:ää.
Eli ihmeellistä olisi ollut, jos Luttinen olisi mennyt pelaamaan Unkarin liigaa, eikä Itävallan liigaa.
Onhan tuo Tikin paita Hartwallin katossa totaalista huumoria...
...Niinhän se on, aina siihen saakka kunnes tietää asian todellisen taustan.
ja mikäköhän se on?
Että Tikkanen luisteli joskus pikkujunnuna tuossa paidassa?
Mä luulen, että Jokereiden toimistollakin suurin osa oli vähän niin ja näin tuon jäädytyksen kanssa, mutta Aimolle ei sanottu ei, ei edes Hjallis. Toisaalta se on Aimon kunnioittamista.On toki jokaisen seuran oma asia mitä numeroita jäädyttää, itse en vain hyväksy tuollaista vaikka perustelut ymmärränkin.
Voi rähmä. Suosikkipojuni liekeissä: Hattutempun iskenyt Kantola: "Omat tavoitteet on korkealla" - CHL - 24.08.2017 - Artikkelit - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Mä olen, noloa kyllä, jotenkin aina mustasukkainen pelaajista jotka siirtyy muihin liigajoukkueisiin. Esimerkiksi vaikka nyt Puustinen, eilenkin komea voittomaali CHL-pelissä. Joo, ei ollut Pudin viime kausi loppukevättä lukuun ottamatta mistään kotoisin, mutta silti.
Sitten joku Leino, joka siirtyi HPK:oon. Jotenkin jo valmiiksi vituttaa ne meitä vastaan tehdyt pisteet. Kuitenkin oma kasvatti, vaikka Hämeenlinnasta onkin. Eikä toki mikään sateentekijä ollut Helsingissä.
Kaikkein pahinta on tietysti Tapparaan siirtyvät pelaajat, joita nyt ei onneksi paljon ole. Mutta kyllä kirpaisee oma junnu Zaborsky kahvara-paidassa.
Edit. Viesti lähti liian aikaisin.
Itse ihmettelen lähinnä sitä, miksi IFK:ssa on vaikeampi onnistua kun muualla. Esimerkiksi Aaltonen... kuka uskoo että olisi esimerkiksi Kärpissä vedellyt 30 peliä ilman maalia. Ei ikinä!
Tuleeko mieleen yhtään pelaajaa, joka olisi onnistunut IFK:ssa paremmin kuin muualla? Joku Hauhtonen ehkä. Muita?