Taisi jäädä ennätys vielä minun haltuun. 2140€ muistaakseni tuli pari vuotta sitten Ojamäen toimesta.Se oli siinä:D Onnea voittajalle!
Oliko ennätyspotti?
No hyi viddu ku meni nopeesti. Onnee vaan voittajalle, mutta onneks meillä KalPalaisilla ei oo kiirettä maksuun...ei vaan meen aamusta puolukkaan ja aamusta torille ni cashia löytyy kyllä.
Ei auta jinxaukset, eikä mikään. Tietäjä tiesi ja suorastaan alisti tietämättömiä.@Moonlander näpyttelee jo yksityisviestejä ja tilinumeroansa kaikille.
Onnea! Mä haistelin heti Abbolla myös tätä Jukurien ekaa matsia ekaa kertaa osallistuen pelkän ketjun lukemisen ohella... ja jos olen oikein ymmärtänyt niin yv tulee tilinumeroa ja täältä tulee päivän sisään heti maksuun...Kiitokset kaikille onnittelijoille sekä osallistujille!
Kyllähän tässä Ellisin sopimuksen julkistuksen ja ensimmäisten luistimenpiirtojen jälkeen oli kutina että maalivaisto voisi herralla olla kohdillaan, mutta silti erittäin iloinen yllätys että voitto osui kohdalle. Palailen tässä piakkoin yksityisviestien tiimoilta.
Onhan sarjaohjelma ollut tovin tiedossa...?Mahtaa vituttaa niitä keillä oli Ilveksen tai Ässien pelaaja omana heppana, heillähän ei käytännössä ollut edes mahdollisuuksia voittaa...
Kuka niitä pakotti ottamaan?Mahtaa vituttaa niitä keillä oli Ilveksen tai Ässien pelaaja omana heppana, heillähän ei käytännössä ollut edes mahdollisuuksia voittaa...
On. Mutta tietysti kaikkien pitää maksaa ennen sitä.Onko uutta vetoa tulossa?