Ensimmäinen hattutemppuveto Liigassa kaudella 2024–2025

  • 33 949
  • 229

Kyle

Jäsen
Onnea voittajalle! Itse laskin KooKoon pelaajan varaan sillä, että olisivat päässeet kahdella seuraavalla kierroksella pelaan tuplaottelut Saipaa vastaan mutta eipä tarvinnut.
 

Moonlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kiitokset kaikille onnittelijoille sekä osallistujille!
Kyllähän tässä Ellisin sopimuksen julkistuksen ja ensimmäisten luistimenpiirtojen jälkeen oli kutina että maalivaisto voisi herralla olla kohdillaan, mutta silti erittäin iloinen yllätys että voitto osui kohdalle. Palailen tässä piakkoin yksityisviestien tiimoilta.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitokset kaikille onnittelijoille sekä osallistujille!
Kyllähän tässä Ellisin sopimuksen julkistuksen ja ensimmäisten luistimenpiirtojen jälkeen oli kutina että maalivaisto voisi herralla olla kohdillaan, mutta silti erittäin iloinen yllätys että voitto osui kohdalle. Palailen tässä piakkoin yksityisviestien tiimoilta.
Onnea! Mä haistelin heti Abbolla myös tätä Jukurien ekaa matsia ekaa kertaa osallistuen pelkän ketjun lukemisen ohella... ja jos olen oikein ymmärtänyt niin yv tulee tilinumeroa ja täältä tulee päivän sisään heti maksuun...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mahtaa vituttaa niitä keillä oli Ilveksen tai Ässien pelaaja omana heppana, heillähän ei käytännössä ollut edes mahdollisuuksia voittaa...
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Onhan tuokin aika käsittämätöntä, että HPK antaa ennakkoon bottom 3 joukkueeksi povatulle jengille 5.34 maaliodottamaa ja 53 laukausta päin maalia ensimmäiseen peliin. Monta hattutemppuvetoa ratkesi viime kaudella SaiPaa vastaan? Laittaako HPK paremmaksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös