Mainos

Ensimmäinen hattutemppuveto kaudelle 2024–2025

• 5 259
  • 44

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Kärpät, BDN
Täytyy kyllä nyt sanoa, että en ole kyllä muistaakseni mukana omin tahdoin missään vedoissa. Joten osallistumisoikeus saada kyllä mennäkin.
Olet kuitenkin kommentoinut tähän hattutemppuveto palstalle ”Ville Vainikainen”, jonka voi kyllä mielestäni lievästi sanottuna vähintäänkin ottaa osallistumisena. Rahat olisivat kuitenkin varmaan kelvanneet, jos Ville olisi tuon hattutempun tehnyt… Tämä on juuri se syy, miksi en itse osallistu näihin vetoihin, koska vaikka sattuisin jonkun vedon voittamaan, niin aina löytyy joku ”pappi”, joka ei ole omin tahdoin vetoon osallistunut, vaikka kaikki merkit siihen viittaavatkin. ;)

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olet kuitenkin kommentoinut tähän hattutemppuveto palstalle ”Ville Vainikainen”, jonka voi kyllä mielestäni lievästi sanottuna vähintäänkin ottaa osallistumisena. Rahat olisivat kuitenkin varmaan kelvanneet, jos Ville olisi tuon hattutempun tehnyt… Tämä on juuri se syy, miksi en itse osallistu näihin vetoihin, koska vaikka sattuisin jonkun vedon voittamaan, niin aina löytyy joku ”pappi”, joka ei ole omin tahdoin vetoon osallistunut, vaikka kaikki merkit siihen viittaavatkin. ;)
Luulin että tässä veikataan ilman rahoja. No en ole mukana vaikka Aaltonen tekisi seuraavan hatun.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Säännöt lukee ensimmäisessä viestissä. Väitätkö todella että osallistuit lukematta avausviestiä? Siinä mainitaan selvästi että panos on 20€.
Kyllä väitän en ole lukenut ensimmäistä viestiä. Enköhän minä itse tiedä asian parhaiten.

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt on pappi sen verran laiskat selitykset, ettei edes jaksaisi alkaa. Laitahan ne rahat nyt tulemaan kiltisti mobilepaylla tai tilisiirrolla. Tiedot olen laittanut sulle yv:llä jo ajat sitten.

Ei tehdä tästä nyt vaikeampaa kuin onkaan, ei millään jaksaisi Kuopionkukko osa kakkosta taas kerran. Kyse ei ole isoista masseista ja aivan tasan tarkkaan tiedät, että se kuuluu maksaa vedon ratkettua.

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Laitetaan kolehtihaavi liikkeelle, jos seurakunta todetaan varattomaksi.

On näitä, eräskin Turkkusen posteljooni ollut pystyssä hävityn vedon about 4 vuotta.

Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
On aikoihin eletty kun maakunnista joudutaan keräämään rahat Helsingin herrojen velkoihin. Jos ensimmäistä viestiä olisi viitsinyt lukea muutamaa lausetta pidemmälle niin olisi jutun juoni paljastunut.

@pappi voi perustaa oman vetoketjun ilman panosta, niin säästytään jatkossa harmilta.

Osallistun myös kolehtiin vaikka vetoon en tällä kertaa lähtenyt mukaan. #justice4Telemarketti

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No huhhuh, palstan on selvästi vallannut joulun henki! Tästä jos jostain luulisi papinkin heltyvän vaikka olisi kuinka leipäpappi.

Ehkä pappi käy pienen kehityskeskustelun paikallisen kanttori-Piiparisen kanssa, palauttaa tyhjät pullot urkujen vierestä ja hoitaa homman. Näin vahvasti uskon!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy