Telemarketti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Ville Vainikainen
Täytyy kyllä nyt sanoa, että en ole kyllä muistaakseni mukana omin tahdoin missään vedoissa. Joten osallistumisoikeus saada kyllä mennäkin.
Olet kuitenkin kommentoinut tähän hattutemppuveto palstalle ”Ville Vainikainen”, jonka voi kyllä mielestäni lievästi sanottuna vähintäänkin ottaa osallistumisena. Rahat olisivat kuitenkin varmaan kelvanneet, jos Ville olisi tuon hattutempun tehnyt… Tämä on juuri se syy, miksi en itse osallistu näihin vetoihin, koska vaikka sattuisin jonkun vedon voittamaan, niin aina löytyy joku ”pappi”, joka ei ole omin tahdoin vetoon osallistunut, vaikka kaikki merkit siihen viittaavatkin. ;)Täytyy kyllä nyt sanoa, että en ole kyllä muistaakseni mukana omin tahdoin missään vedoissa. Joten osallistumisoikeus saada kyllä mennäkin.
Voittajan oma päätös, kuinka haluaa voittonsa lunastaa.Saanko kysyä millä maksut siiretään?
Luulin että tässä veikataan ilman rahoja. No en ole mukana vaikka Aaltonen tekisi seuraavan hatun.Olet kuitenkin kommentoinut tähän hattutemppuveto palstalle ”Ville Vainikainen”, jonka voi kyllä mielestäni lievästi sanottuna vähintäänkin ottaa osallistumisena. Rahat olisivat kuitenkin varmaan kelvanneet, jos Ville olisi tuon hattutempun tehnyt… Tämä on juuri se syy, miksi en itse osallistu näihin vetoihin, koska vaikka sattuisin jonkun vedon voittamaan, niin aina löytyy joku ”pappi”, joka ei ole omin tahdoin vetoon osallistunut, vaikka kaikki merkit siihen viittaavatkin. ;)
Säännöt lukee ensimmäisessä viestissä. Väitätkö todella että osallistuit lukematta avausviestiä? Siinä mainitaan selvästi että panos on 20€.Luulin että tässä veikataan ilman rahoja. No en ole mukana vaikka Aaltonen tekisi seuraavan hatun.
Kyllä väitän en ole lukenut ensimmäistä viestiä. Enköhän minä itse tiedä asian parhaiten.Säännöt lukee ensimmäisessä viestissä. Väitätkö todella että osallistuit lukematta avausviestiä? Siinä mainitaan selvästi että panos on 20€.
Jatkossa suosittelen lukemaan mihin ketjuun olet kirjoittamassa, vältyt tekemästä itseäsi naurunalaiseksi.Kyllä väitän en ole lukenut ensimmäistä viestiä. Enköhän minä itse tiedä asian parhaiten.
Jos on fyrkasta kiinni niin lainaiskohan Hokki-Hannu?@pappi maksa velat!