Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Seuraava listaus ei ole kummoinen tällä palstalla, mutta omassa duunissa, jossa suurin osa ihmisista on kermaperseitä varakkaista taustoista, oheinen listaus herättäisi suurta ihmetystä.
En ole koskaan lasketellut
En ole koskaan syönyt rapuja enkä ollut missään rapujuhlissa
En ole käynyt Euroopan ulkopuolella
En ole ajanut automaattivaihteista autoa
En ole solminut kravattia ilman katsomatta tarkasti ohjekuvaa
En ole koskaan syönyt puikoilla
En ole koskaan jättänyt äänestämättä eduskunta/kunta/presidentin/EU-vaaleissa
En ole koskaan pelannut tennistä enkä golfia
Ihan kelpo listaus, tosin ei kai automaattivaihteisen ajaminen edellytä varakasta kermaperseisyyttä. Minäkin olen ajanut automaattivaihteistolla ja olen kaukana varakkaasta taustasta. Omaan autoon minulla ei ole varaa, mutta jos pitäisi valita (tai äkisti vuokrata) niin ennemmin automaatti kuin manuaalin rynkyttäminen.
Yllä olevasta listastasi minäkään:
En ole koskaan lasketellut.
En ole koskaan ollut rapujuhlissa (rapua olen tainnut joskus jossain maistaa).
En ole solminut kravattia ilman ohjeita, Yleensä en edes avaa kravattia, jotta se olisi käyttövalmis silloin kun sitä tarvitsen noin 5-10 vuoden välein. Viimeksi olen tarvinnut mahdollisesti joskus 2006 aikoihin kravattia. En laita sitä edes omiin tai läheisteni juhlatilaisuuksiin ellei kyse ole hautajaisista, joita ei onneksi ole ollut vähään aikaan. Jos ei ole lähiomaiseni tai aivan lähimpien ystävieni kutsu niin en mene muutenkaan mihinkään sellaisiin tilaisuuksiin joissa kuolemannauhaa tarvittaisiin kurkkua kuristamaan.
En syö puikoilla, vaikka olen niillä joskus yrittänytkin - aasialaiset syököön puikoilla jos haluavat, minun ei tarvitse.
En ole koskaan jättänyt äänestämättä missään vaaleissa joihin olen ollut äänestyskelpoinen.
En ole koskaan pelannut tennistä tai golfia (ellei lasketa tenniksen väkisinpelaamiskertoja aikoinaan koulun liikuntatunneilla tai minigolfia).
Euroopan ulkopuolella olen ollut kerran, Marokossa yhden päiväreissun ajan Espanjan lomallani. Se riittikin minulle Afrikan mantereen käyntien osalta, toivottavasti ei myöskään yksikään marokkolainen enää koskaan tulisi tänne turvapaikanhakijaksi puukottamaan turkulaisia kanssaeläjiä. Kanarian saaria ei varmaan lasketa Euroopan ulkopuolisiksi vaikka ne teknisesti Afrikan kupeessa ovatkin, koska saaret kuuluvat Espanjalle.
Ei kun olenhan minä ollut toisenkin kerran Euroopan ulkopuolella, päiväreissulla Pietarissa. Ei Venäjä ole mitään Eurooppaa. En mene sinnekään ennen kuin Putin on poissa vallasta ja/tai haudassa, en halua tukea yhdelläkään eurolla naapurimaitaan valloittavaa fasistista mafiavaltiota.
"Raja railona aukeaa. Edessä Aasia, Itä. Takana Länttä ja Eurooppaa;. varjelen, vartija, sitä." (Uuno Kailas)
En halua poistua Euroopasta (paitsi tarvittaessa Kanadaan, Australiaan tai Uuteen-Seelantiin).
En halua edes vierailla Yhdysvalloissa.