Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
En ole koskaan klikannut Jatkoajan KHL-osiota. Tai en ainakaan muista. Jos olen, niin se on ollut humalassa, eli alkuperäinen väite pitää.
Äh. Tarkemmin kun mietin niin kyllä mulla kerran oli kortsu matkassa. Hitto kun se nainen oli niin ruma ja hemmetin läski.
Tuli joo. Itse asiassa just tosta tapauksesta oon täällä joskus kertonutkin. Siis se nainen oli niin lihava, että jonkun tv-ohjelman jo voisi tehdä. Ja kesken vetelyn tuli sellainen tunne että hitto nyt mä taidan nykiä läskimakkaroiden väliin enkä oikeaan paikkaan ja sen naisen ilmekin oli vähän sellainen, mutta kun tuntui hyvältä niin jatkoin vaan.Tuliko kuitenkin kortsu käytettyä?
Tuliko kuitenkin kortsu käytettyä?
Tuli joo. Itse asiassa just tosta tapauksesta oon täällä joskus kertonutkin. Siis se nainen oli niin lihava, että jonkun tv-ohjelman jo voisi tehdä. Ja kesken vetelyn tuli sellainen tunne että hitto nyt mä taidan nykiä läskimakkaroiden väliin enkä oikeaan paikkaan ja sen naisen ilmekin oli vähän sellainen, mutta kun tuntui hyvältä niin jatkoin vaan.
Joo pitkä on matka kyrvän taivaltaa kaikkien läskimakkaroiden ohi. Ja kitkaakaan sellaisessa ei paljoa tunnu olevan. Muutenkin joutuu kiipeämään päälle. Lapsena sitä hyppi pomppulinnassa ja mikään ei ole muuttunut. Takaisin lähtöruutuun ja porilaisten marssi eiku po-po-po-poing poing po-poo-poing. Voi kyynel.Läskeissä naisissa on se hyvä puoli, että ei oo just niin tarkkaa osuuko se sinne itse kohteeseen. Ittelle se pienimunasena on muutenkin melko mahdotonta.
En ole koskaan juonut erityisen hyvänmakuista alkoholijuomaa ja olen juonut alkoholia paljon.En oo koskaan syönyt hyvää pakastepitsaa ja mä oon syönyt niitä paljon...
Joo pitkä on matka kyrvän taivaltaa kaikkien läskimakkaroiden ohi. Ja kitkaakaan sellaisessa ei paljoa tunnu olevan. Muutenkin joutuu kiipeämään päälle. Lapsena sitä hyppi pomppulinnassa ja mikään ei ole muuttunut. Takaisin lähtöruutuun ja porilaisten marssi eiku po-po-po-poing poing po-poo-poing. Voi kyynel.
-En ole koskaan pannut huoraa (maksusta)
Joo. Ei tarvinnut maksaa meni kaveripohjaltaMinun on tehnyt mieli kysyä tästä asiasta jo 17kk 10 pv sitten: oletko sitten pannut huoraa ilmaiseksi kun kerran laitoit maksuasian sulkuihin?
Joo. Ei tarvinnut maksaa meni kaveripohjalta
Hemmetin vaikea keksiä mitä (tavanomaista, tai vähän erikoisempaankaan) en olisi koskaan tehnyt..
Sama.En ole koskaan rakastellut kahden naisen kanssa samaan aikaan.
Sama.
Enpä ole muistaakseni minäkään. Ihan hyvin on pesää siltikin tullut.En ole koskaan ostanut vieraalle naiselle juotavaa baarissa.