Debs vaikuttaa koko ajan olevan menossa enemmän sekaisin. Debbie ei välitä enää mistään eikä kenestäkään. Oletan, että jonkunlainen täydellinen sekoaminen tässäkin on tulossa.
Jep. Kokoajan toivon että vanha suosikkihahmoni osoittaisi edes pieniä inhimillisyyden merkkejä jossain vaiheessa mutta ei mitään. Ice cold. Eiköhän tosiaan jonkunlainen romahdus sieltä vielä tule.
Onneksi Kerry lähti helvettiin, voiko enää ärsyttävämpää ja turhempaa hahmoa ollakkaan?
Olen samaa mieltä, mutta täytyy kyllä myöntää että Kerryn puolustelut ja vastasyyttelyt sen jälkeen kun on polttanut poikaystävänsä talon ja melkein tappanut lapset, laittoivat pari kertaa hymyn naamalle. En tiedä, jotenkin tuo lähtö oli sellainen että pahaa pelkään, että tulee vielä takaisin.
Ali päätti sitten ruveta syyttämään Megania siitä, että Alin poika menee Meganin kämppään, paskoo puolet sisustuksesta, lyö itse lamput säpäleiksi ja saa siitä sähköiskun. Tämä on sitten Meganin syytä? Mielenkiintoista.
Ei jumalauta miten voi olla ärsyttävä akka. Eikä sitä naamaa pysty katsomaan laisinkaan, varsinkaan silloin kun tämä raivoaa jollekin (eli about joka jaksossa). Kamala kähisijä, malliesimerkki white trashista.
Rhonasta tuli kuin tulikin narkkari. Ihan mielenkiintoinen juonikuvio kyllä, jännä nähdä kuinka kauan homma pysyy vain Vanessan tiedossa. Ja Vanessasta puheenollen, taisi se tädin perintö olla pienempi kuin annettiin ymmärtää, kun ei asuminen muualla kiinnosta. Antaisi edes Paddersin röhmyttää itseään vastineeksi asuinpaikasta.
Ja voi voi kun David nyt hyppäsi tuon kiti-Priyan kelkkaan, vaikka lollo-Aliciakin olisi lämmennyt. Luulen silti, että David lopulta päätyy Lollon kanssa yhteen. Eiköhän siellä perinteinen häädraama saada aikaiseksi.
Eikö Cameron nyt siis muuten saanutkaan sitä Alexin ruumista kuljetettua pois sieltä metsästä? Meni jotenkin vähän ohi se kohtaus. Jos näin, niin jokohan sen kalmon sieltä joku pian löytäisi, saataisiin mahdollisesti jopa lisää murhia sarjaan, ne on aina mielenkiintoisia. Kädet kyynärpäitä myöten ristiin että joku Ali tai Priya sen sieltä löytäisi ja Cameron joutuisi päästämään löytäjän päiviltään.