Perhanan mäkikisojen takia jää tämän päivän jaksot näyttämättä.
WTF? Eikö tänään olekaan perjantai 3.1. - ainakin Hesarin tv-ohjelmatietojen mukaan nimenomaan tänään Emmerdalen kaksi jaksoa näkyy Maikkarin normipaikalla klo 18-19. Jos tuohon tulee tilalle jotakin himmeetä suksetjaloissaputoilua, niin minä perkele nousen barrikaadeille (baarikaapille) - tai vähintään sohvalta ulos parvekkeelle kirkumaan.
Itse asiaan sanoisin, notta Cain ei kyllä millään voi häipyä sarjasta - hänestä on mielestäni tehty niin iso hahmo, että miehen täytyy pysyä jatkossakin kuvassa. Veikkaan, että John Barton käy turbokurittamassa Cainin teho-osastokuntoon (ei siis suinkaan hautaan asti) ja näin Cainista saada jollakin omituisella verukkeella täysin syytön ja puhdas pulmunen - ja edelleen näin päästään kätevästi eroon koko Bartonin perheestä - Johnin & Moiran avioliitto on jo pahasti karilla ja Bartonin kakarat ovat aivan täysin turhakkeita tässä tv-sarjassa. Joten ehkäpä saadaan Bartonien tilalle uusi tilanhoitaja, jota miljonääri Declan Macy voi taas simputtaa miten haluaa.
Siis ihan aikuisten oikeasti - onko tuossa kylässä ketään muuta John Bartonin lisäksi, joka todella pystyisi tempaisemaan Cainin nenän niskan puolelle? Eric Pollard? Moira Barton? Jai & Nikhil Sharma? Tai peräti Cainin isä Zack? I don´t think so. Noh, ehkäpä vielä Andy Sugden - mutta mikäs motiivi Andyllä tuossa sitten olisi - kundi kun on tällä hetkellä muutenkin aivan sekaisin Debbien & Sarahin takia.
Jos joku noista veikkauksista osuu oikeaan, niin turhaa sitten ruveta minulle avautumaan spoilereista - nuo ovat vain ja ainoastaan omia arvailujani. En ole uskaltanut googlettaa mitään tietoja tästä tv-sarjasta tai sarjan näyttelijöistä n. kahteen vuoteen, koska olen oppinut kantapään kautta, että Googlea lukiessa saattaa vahingossa löyää ihan liikaa tietoa tästä sarjasta - me täällä Suomessa kun kuljemme n. kaksi vuotta jäljessä sarjan tapahtumien suhteen.
Juohtuipa vaan mieleeni.
Viimeksi muokattu: