Emil Hemming – uusi Kaapo, Rane tai Pärä?

• 22 951
  • 116

Sulttaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, suomi
Hieno juttu ja onnittelut Emilille!
Itseäni mietityttää pelaakohan vielä ensi kaudella tepsissä vai siirtyykö farmiin?

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hieno juttu ja onnittelut Emilille!
Itseäni mietityttää pelaakohan vielä ensi kaudella tepsissä vai siirtyykö farmiin?
Itse kertoi varauksen jälkeen pelaavansa Tepsissä.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kasvattajarahoja kilisee vasemmalta ja oikealta. Tästäkin TPS kuittaa 60 prosenttia koko potista.
50%, toinen 50% menee Kiekko-Espoolle, eikö? Tuostahan on liikkunut kahdenlaista tietoa miten nuo prosentit menevät jos pelaaja on pelannut vain yhdessä maassa mutta näin itse olen sen ymmärtänyt eli 25% / kausi edellisten neljän kauden aikana. Näin on muistaakseni esim. Aamulehti uutisoinut.

50%, toinen 50% menee Kiekko-Espoolle, eikö? Tuostahan on liikkunut kahdenlaista tietoa miten nuo prosentit menevät jos pelaaja on pelannut vain yhdessä maassa mutta näin itse olen sen ymmärtänyt eli 25% / kausi edellisten neljän kauden aikana. Näin on muistaakseni esim. Aamulehti uutisoinut.

Sori jos johdin harhaan. Itse muistin, että se menee jaolla 40-20-20-20.

The Rock

Jäsen
Jos nyt oikein ymmärsin, niin Emil Hemming lähtee alla olevan uutisen myötä ensi kaudeksi pelailemaan OHL-kaukaloihin ja siirtyy täten Barrie Coltsin riveihin.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos nyt oikein ymmärsin, niin Emil Hemming lähtee alla olevan uutisen myötä ensi kaudeksi pelailemaan OHL-kaukaloihin ja siirtyy täten Barrie Coltsin riveihin.

Äkkiä ne asiat muuttuu.. näin agentti kuukausi sitten...

Hemmingillä on kuitenkin voimassa oleva sopimus SM-liigaseura TPS:n kanssa.

– Emil ei ole menossa CHL:ään. Hän pelaa ensi kaudella joko TPS:ssä tai Dallasin organisaatiossa, Hemmingin agentti Ville Koistinen kertoi MTV Urheilulle.

Sinänsä paska homma että Tepsi ei ole voinut mitenkään reagoida tähän.. ellei sitten Oden ole Hemmingin korvaaja.

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Äkkiä ne asiat muuttuu.. näin agentti kuukausi sitten...

Hemmingillä on kuitenkin voimassa oleva sopimus SM-liigaseura TPS:n kanssa.

– Emil ei ole menossa CHL:ään. Hän pelaa ensi kaudella joko TPS:ssä tai Dallasin organisaatiossa, Hemmingin agentti Ville Koistinen kertoi MTV Urheilulle.

Sinänsä paska homma että Tepsi ei ole voinut mitenkään reagoida tähän.. ellei sitten Oden ole Hemmingin korvaaja.
No siltä tuo vähän alkaa haiskahtaa, että tovi ollaan oltu tietoisia muuttujista ja nyt sitten otettu Oden tilalle.. Kaikkea hyvää Hemmingille, mutta kyllä mä olisin sen toisen kauden halunnut täällä nähdä.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege

Mitäköhän tarkoitetaan twiitin tekstillä "relationship has been strained"...

Tunnelma on kireä. Lonkalta sanon, että joku ei halua siirtoa. Jos siellä on jo Tepsiin vuokra sovittu ja Seura sanoo, että ei siirry tai sitten Henming ei itse halua OHL:än

Siellä on siis ollut heinäkuun alussa kireä tilanne. Nyt varmaan saatu sovittua. Toivottavasti jos lähtee sieltä on saatu jotain nyhdettyä.

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tunnelma on kireä. Lonkalta sanon, että joku ei halua siirtoa. Jos siellä on jo Tepsiin vuokra sovittu ja Seura sanoo, että ei siirry tai sitten Henming ei itse halua OHL:än
Tuossa viitataan kyllä siihen, että OHL-siirto on onnistunut TPS-sopimuksesta huolimatta, koska Hemmingin ja TPS:n välit ovat olleet välillä kireät.

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tuossa viitataan kyllä siihen, että OHL-siirto on onnistunut TPS-sopimuksesta huolimatta, koska Hemmingin ja TPS:n välit ovat olleet välillä kireät.

Itsekin ymmärrän näin tuon. Kesäkuussa tuo tweetti oli, joten jotain siellä on Tepsin ja Emilin välillä ollut.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Jos tosiaan Oden tulee Hemmingin tilalle ja vielä on se "Nurmi" odottamassa niin en pidä katastrofina, vaikka Hemmingin läpimurron olisinkin halunnut mustavalkoisissa nähdä.

Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Outo siirto lähteä miesten peleistä takaisin junnu peleihin.
Nuoren pelaajan, jonka vahvuudet ovat hyökkäyspäässä, on parempi pelata isossa tulosroolissa kovatasoisessa juniorisarjassa kuin pienessä puolustavammassa roolissa miesten pelejä.

Esimerkiksi Halttusen päätös lähteä OHL:ään edellisen vaikean HIFK kauden jälkeen oli täysin oikea.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nuoren pelaajan, jonka vahvuudet ovat hyökkäyspäässä, on parempi pelata isossa tulosroolissa kovatasoisessa juniorisarjassa kuin pienessä puolustavammassa roolissa miesten pelejä.

Esimerkiksi Halttusen päätös lähteä OHL:ään edellisen vaikean HIFK kauden jälkeen oli täysin oikea.
Tuskin oli suunnitelmissa peluuttaa Hemmingia puolustavassa roolissa. Erittäin todennäköistä että oli otettavissa isoa ruutua. Toki sekin olisi pitänyt ansaita mutta se olisikin ollut eri tarina. Viime kaudella tietoisesti peluutettiin nelosessa, oli siellä hyvässä Jasun koulussa opettelemassa puolustamista mikä menikin eteenpäin.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsekin ymmärrän näin tuon. Kesäkuussa tuo tweetti oli, joten jotain siellä on Tepsin ja Emilin välillä ollut.
Kyllä se on vaan niin että enemmän ne NHL seurat seura noita omia "junnu" sarjoja ku esim. kotimaista Liigaa. Ja se on paska puhetta puhua että parempi jäädä Liigaan kehittymään kun mennä rapakon taakse AHL:ään/ OHL:ään. Onnea vaan Hemmingin ammattilais uralle rapakon taakse.

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Ison Veden takana pelattavaa jääkiekkoa oppii vai pelaamalla siellä. Liigaan ei kannata jumiutua, koska Liiga ei kehitä pelaajan sellaisia ominaisuuksia, mitä tuolla arvostetaan. Siksi pelaajan kannattaa heti lähteä, kun kutsu sinne käy.
Tänne pääsee koska tahansa takaisin, joten mitään pelaaja ei menetä lähtemällä mahdollisimman nuorena Ison Veden taakse.
Ihan oikea ratkaisu Hemmingiltä. Tsemppiä!

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnea Hemmingille, jos tosiaan lähtee, mutta Tepsin kannalta tämä on iso pettymys. Meillä on kapea rosteri ja kova odotus oli Hemmingille että pystyisi middle-six -hyökkääjän roolin täyttämään ja kaiken natsatessa olemaan yllätyskortti meidän rosterissa. Valitettavasti tämä potentiaali jää nyt meiltä lunastamatta.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turha kieltää etteikö tämä olisi iso pettymys. Olin kaavaillut Hemmingille sellaista 15 maalin kautta Marjalan rinnalla. Turha tässä on kuitenkaan jäädä itkemään maailman kovuutta. Nyt on mahdollisuus ottaa tilalle pelaaja jonka kanssa voidaan rakentaa pidempää tarinaa. Hemming olisi joka tapauksessa lähtenyt vuoden päästä. Kuten Kallio tänään totesi niin P-Amerikkalaiset tykkää tehdä päätöksiä melko myöhään joten sieltä voi ihan hyvin löytyä vielä korvaava pelaaja. Toki nämä Odenista tulleet huhut täsmäisivät aika hyvin ajankohdallisesti tämän Hemmingin siirron kanssa ja siinä voisi olla korvaaja. Toki yksi laituri siihen vieläkin vaaditaan lisää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy